2011年5月20日星期五

享受棉花糖般淨顏泡泡~~

雖然我皮膚屬於混合性偏乾,不過夏天我都比較鐘意用起泡既潔面產品,一黎比較清爽,二黎潔淨去油能力更好,O岩晒油脂分泌旺盛同又濕又熱既天氣用;最近見到電視廣告POND'S新出O左隻淨顏泡泡,正心動想買既時候,就收到一SET3枝既試用啦....


全新POND’S 淨顏泡泡系列擁有豐盈細緻的泡泡,讓妳的肌膚猶如置身「泡泡」樂園中。溫和的泡泡卻有可以深層清潔肌膚殘粧污垢,全系列有3支產品,3種配方針對不同肌膚需要。主打美白和潤澤肌膚的粉潤白皙淨顏泡泡和盈潤滋養淨顏泡泡..


左起:

WHITE BEAUTY 粉潤白皙淨顏泡泡

添加維他命B3,幫助去除臉上積聚的老化角質,消除暗啞,明亮膚色...
INTENSIVE MOISTURE 盈潤滋養淨顏泡泡

蘊含OMEGA 6加強滋潤成分,潔面同時滋養肌膚,加強肌膚潤澤度...
PERFECT MATTE 控油淨顏泡泡

添加控油因子BIO5,幫助減少過多油脂的形成,讓肌膚跟油光說BYEBYE...

 

3款之中我最愛係邊隻???睇下邊枝用得最多就一清二楚啦!!無錯,就係最左手邊O個枝PERFECT MATTE...


泡沫真係好豐盈,好似奶油咁CREAMY,但觸感又似棉花糖咁輕柔咁SOFT,而且佢都頗為挺身,唔會好快就散晒。3款既味道亦都各有不同,主要係以淡花香為主,但PERFECT MATTE我覺得有少少青瓜味FRESH既感覺,而WHITE BEAUTY就有D似櫻花味..


按上面好好推,好似幫皮膚做MASSAGE一樣,將洗面變成享受;而且泡沫豐富可以輕易帶走污穢油脂,過水後感覺清爽REFRESH,夏天用真係一流...

唔知大家開冷氣未???我就已經幾乎晚晚都開啦,不過因為開O左冷氣皮膚KEEP住乾爽,好多時我會搽多O左CREAM;所以第2朝一瞓醒變番室溫,我就好易面泛油光,尤其T-ZONE同下巴位,所以最近朝朝都用PERFECT MATTE洗面,用完爽番晒!!

而夜晚經過一日既化妝之後,我就比較鐘意用有美白功效既WHITE BEAUTY或者保濕既INTENSIVE MOISTURE,為皮膚去黃同補充水份...


另外POND'S FACEBOOK FANPAGE舉辦O左一個"狂愛泡泡DANCE"活動,只要LIKE佢地FANPAGE(按此)就可以玩啦,完成後仲即刻有COUPON下戴添!!!獎品仲好豐富,有IPAD 2,千元獎品同一年份既POND'S淨顏泡泡等,日期去到5月31日咋,仲唔快D玩!!

沒有留言 :

發佈留言