2009年12月2日星期三

是日收穫: 有FREE有唔FREE之物--PART IV

12月係我既生日月,平時JOIN埋既MEMBER而家就有用啦,就係拎埋D生日FREE GIFT:
MANE'N TAIL HOOFMAKER HAND AND NAIL CREAM唔係生日GIFT,而係之前O係FACEBOOK MANE'N TAIL PR搞既活動送既,佢地真係好有心,又係郵寄成件貨去到我屋企呀!!!咁O岩手頭枝HAND CREAM就用完,真係FIT晒...
MENARD同KIEHL'S就係生日FREE GIFT,有20G既HERB MASK同一SET OLIVE FRUIT OIL SHAMPOO & CONDITIONER..
呢枝REVLON甲油我想買好耐啦,成日見佢幅圖SHOW出黎,但次次去呢隻色都係賣晒,今日一見到返貨即買番枝先,REVLON #791 MIDNIGHT AFFAIR $29
試搽上手,隻色真係好靚....但係我覺得有少少杰同難乾,等我遲下再試真D先...

沒有留言 :

發佈留言