2009年12月7日星期一

食O左成個月一D效都冇既VERT!!!!

大家仲記得11月頭我JOIN O左佢地VERT既FACEBOOK活動,拎O左樽SLIMMING FORMULA 100% GREEN COFFEE EXTRACT嗎??
就係呢樽啦...
一樽入面有60粒,每日餐前食一粒,一日2次,係食到1個月既...
O個時我都諗住試下得唔得啦,因為11月中我要做伴娘嘛!!!11月頭開始食,到做O個日已經食O左半樽啦,WORK既話都應該見到D效果啦掛!!!!
好可惜既係,唔止我做伴娘O個日一D都冇瘦到(因為我去試FINAL FIT O個時,O個件爆烈地球既衫依然好爆,好在仲有另一件揀,唔係死梗啦!!)而係我食晒成樽都係冇瘦到呀!!!你話死唔死????
無論係磅數、吋數、人地望落都係唔覺喎!!!!去TOILET又唔覺多O左,亦都冇話減到胃口,可能其他人有效啦,但對於我黎講......真係SORRY啦,一D用都冇,如果唔係免費既話,真係要搵刀拮自己大脾啦...
不過佢成份都應該係天然既,事關我食O左成樽都冇咩事,冇任何副作用,只係減唔到肥啫!!!!

沒有留言 :

發佈留言