2009年12月12日星期六

回購度50/50既AQUA LABEL

仲記得一個星期前我抽中O左THE ZTYLE X AQUA LABEL GROUP 1既產品試用嗎???已經連續用O左一個星期,係時候要分享下用後感啦...
AQUA LABEL CREAMY OIL CLEANSING & MOIST COAT ESSNCE
AQUA LABEL
膠原保濕卸粧乳霜油
CREAMY OIL CLEANSING
110G/$75
 
全能卸粧 同步保護
全新乳霜狀使用更方便,質感滋潤柔滑;接觸肌膚後即轉化為油狀,徹底深入毛孔溶解彩粧及睫毛液,一經沖洗徹底卸粧。性質溫和,嶄新【高密度水潤配方】,強化肌膚天然的保濕機能,並將滋潤成分完全導入至肌底,持續滋潤;配合美容乳霜成分及骨膠原GL,肌膚加倍滋潤,更有助提升肌膚密度。卸粧同時護膚,締造緊緻水潤美肌。
 
含清新玫瑰花香,舒適優雅。
 
使用方法:
使用前請確保雙手和面部乾爽。擠出一顆櫻桃的份量至掌心,打圈塗勻全面至彩粧溶脫,然後徹底沖洗。
 
 
吱出黎係半透明杰身GEL FORM..
 
 
推開就會變OILY..
 
使用次數: 7次
 
皮膚性質: 混合偏乾、易敏感
 
第一次用我係卸埋眼妝既:
 
佢寫住每次用一粒櫻桃既份量,呢個份量可以足夠卸埋眼妝O架啦!!! 乾手乾面上,GEL FORM一推開就會變油狀,好好推;連眼妝都可以卸得好乾淨,又唔會"拿"眼同埋令對眼好朦,但就真係要按幾耐下,D眼妝先可以完全卸除,所以我建議如果化比較濃既眼妝OR有用WATERPROOF既EYE MAKE UP PRODUCTS,都係先用EYE MAKE UP REMOVER先,之後先全面再用佢卸,咁對眼部皮膚會好D,冇咁易成日拉扯。
 
眼妝示範:
 
 
LANCOME MASCARA/RMK GEL EYELINER/MAYBELLINE EYE LINER
 
 
吱D OIL CLEANSING上去..
 
 
就咁推勻...都已經見溶得7788..
 
 
用TISSUE乾抹,都甩晒咁滯,只係仲有少少GEL LINER...
 
 
濕少少水抹就完全乾淨咋啦..
 
 
之後既一星期我都有用EYE MAKE UP REMOVER先再用佢卸全面:
 
而家用既份量更少,只要用一粒波子咁多就足夠卸全面啦。GEL FORM變油既質地,按摩時好舒服,之後再加水乳化,彩妝就可以卸得好乾淨。如果就咁用水過,皮膚就會覺得比較滋潤,呢個方法好O岩天氣乾燥既時候OR皮膚係乾性既人;但如果加上濕透既海棉清洗,就會變得比較清爽,用完皮膚一樣係好SOFT唔乾,怕有滋潤感既人可以試下咁用。
 
初試時覺得有頗濃既花香味,但推開上面又唔係好勁,之後用用下唔知係咪成日開蓋閂蓋,香味好似冇咁濃,又覺得幾OK喎!!!!用O左成個星期都冇敏感,佢一枝有成110G,EVEN我日日化妝,至少都應該可以同到個半月至1個月,以佢呢個價錢黎講,真係好抵用,用完一定會回購。
 
 
 
AQUA LABEL
透明毛孔遮暇膏
MOIST COAT ESSENCE
6G
 
只需10秒 遮蓋粗大毛孔
 
乾燥缺水既成人肌膚,毛孔顯得特別粗大,即使塗上粉底亦未鹿遮蓋瑕疵。
【透明毛孔遮暇膏】蘊含AQUA SYNERGY【導入滋潤成分】,10秒間迅速遮蓋粗大毛孔,同昤將滋潤滲透至角質層,令肌膚柔滑細緻,粧容貼服持久,效果更完美!即使近距離接觸,細看肌膚依然完美無暇。
 
使用方法:
取出適量用指尖在臉上打圈,均勻塗抹所需位置。作為早上最後程序
 
使用次數: 6次
 
皮膚狀況: 鼻、鼻側近面頰位毛孔非常粗大
 
白色半透明膏狀,以打圈方式沾取遮暇膏塗O係毛孔粗大既位置,我試用過幾個方法:
 
1) 用完SKINCARE後,即時搽上遮暇膏,之後再搽BASE、BB CREAM、LOOSE POWDER,搽完遮暇膏之後,鼻既毛孔真係遮到8成,面側完全遮晒,摸落仲好SMOOTH,但上完晒成個底妝之後,只係遮到5-6成,而且好快溶,以而家既天氣,2個幾鐘D毛孔又現番晒LU..
 
2) SKINCARE、BASE、BB CREAM之後先上遮暇膏但因為有化妝,所以我唔係打圈上,而係逐少印,之後再上埋LOOSE POWER。咁樣就算化埋妝都遮到8成,但一樣只係KEEP到2個幾鐘ONLY...
 
3) SKINCARE、BASE之後打圈上遮暇膏,SKIP唔用BB CREAM,就咁乾上一層2-WAY CAKE。呢個方法係遮得最好,遮到有9成O架,而且可以KEEP足半日,不過天氣太乾就唔可以咁用啦...
 
可能我毛孔真係好大下,呢個遮暇膏對我幫助唔大,不過用O左係好少少既,同埋搽O左都唔會話好乾;因為一般遮毛孔既產品,都好吸油下同埋主要係用矽令到佢SMOOTH,呢個反而又唔會喎!!!
 
後記:
 
總結呢2件產品,我諗前者既OIL CLEANSING回購度係100%,一黎價錢平,二黎卸妝乾淨,三黎冬天用好適合;但後者既遮暇膏對我黎講就麻麻地啦,而且佢一罌係硬既膏狀,每次用好少,都真係有排用,唔需要回購都得...
 

沒有留言 :

發佈留言