2009年12月8日星期二

終於買O左啦: 我至愛既依蘭依蘭.....

其實唔係D咩咁特別既野,只係買O左一枝我想買好耐既BODY LOTION,
就係呢枝啦....
AVALON ORGNICS HAND & BODY LOTION-YLANG YLANG
$98/350ML @ WATSONS
話說今年春天O個時,我O係CITYSUPER無意中試用O左呢個TESTER,真係一試就愛上,隻味真係超鐘意,平時我好少買依蘭依蘭味既野O架!!!
 
雖然個心好想買,但係理性O個邊都仲控制住自己,因為O個時O岩O岩買O左枝
ST IVES乳木果BODY LOTION,有用開既都知佢既LOTION都幾大枝下,仲要係新買,有排用啦....所以我咁耐以黎,都忍手唔買,除非佢減價啦....
 
但呢隻味既LOTION真係好奇怪,從未見過佢做SET同特價。
好似我今日O係WATSONS買既時候,隻隻味都做特價減$10,只要$88/1枝;
偏偏只有佢係企硬$98咋,但我實在太鐘意呢隻味啦,加上終於K.O. O左枝ST IVES,更加大條道理買啦....
 
 
CREAM FORM既質地...
 
 
好易推開同快吸收...
 
以後晚晚都可以用啦...GOOD!!!!!

沒有留言 :

發佈留言