2009年12月10日星期四

淘寶團購: 平靚正兔毛帽

上星期游游開POST搞淘寶兔毛帽團購,初初搵O個間因為冇貨所以佢搵過第2間,呢間新既仲多好多色揀添,連混色既都有O架,不過我都係揀番剩色保險D...
 
買O左一杏一白,諗住杏色比媽咪,白色自己用,我地都係黑色頭髮,揀淺色會靚D...
杏色既...
白色既...
因為游游好似係O係上環返工,而我係住O係上環既,所以佢約O左我今晚交收,不過因為佢唔可以準時走,所以叫個同事拎比我,見唔到游游真人添.......
 
只要$45一頂咋,D毛真係勁滑,不過唔知點解杏色O個頂好似大D同埋毛係多D O架,可能係手織既關係,唔係頂頂一樣掛,不過杏色係比媽咪既,冇所謂啦....佢好鐘意呀!!仲話戴O左好暖添...
 
不過呢排天氣又熱番D,唔知幾時可以戴呢???!!

沒有留言 :

發佈留言