2009年12月23日星期三

SASATINNIE SUPER DOLLY POWERFUL CURLING MASCARA

上星期抽中O左SASA FACEBOOK既試用活動,過2日已經收到速遞啦,真係好有效率,收到O個朝已經即刻試用啦...
SASATINNIE SUPER DOLLY POWERFUL CURLING MASCARA-ADVANCED FORMULA
電眼娃娃超鬈曲睫毛膏-震撼加強版
創新梳型孤度刷頭,能細緻梳理眼頭,眼尾及下眼睫的每根小美睫,並掀升每根睫毛的角度,有效塑造鬈麗美睫,根根分明不結塊
革命性嶄新配方,締造出豐盈震撼鬈曲度,並能鎖定鬈曲,令睫毛持久不墜,讓睫毛液依附在睫毛上,並且長度伸展自如,效果自然得彷彿是自己的睫毛變長了,展現超完美增長翹曲效果
防水,持久及不脫色,而且質地輕盈,能整天滋潤及修護您的睫毛
使用次數: 5次
梳頭設計..
正面睇..
側邊睇(有用閃光燈)
合眼睇(有用閃光燈)
我本身D睫毛都幾稀疏又唔長,但又未至於超短既,所以我一向都鐘情於梳頸設計既MASCARA,因為比較易搽,刷頭我好易搽到眼皮位O架...
呢枝MASCARA真係可以搽到根根分明既效果,而且搽下眼睫毛都完全冇問題,唔會起結一舊舊O架,搽2-3層都OK,纖長效果好好,但濃密效果就一般啦,不過梳頭既MASCARA都係咁既...
防水方面都OK,我本身眼油眼水多,用過好多隻大家都話超防水既MASCARA都會甩,只係分別甩得勁唔勁啫,呢枝都算唔錯,搽佢出街大約半日眼尾開始有DD甩,但真係好輕微,完全可以接受,我覺得都唔錯..

沒有留言 :

發佈留言