2009年12月11日星期五

KANEBO DEW SUPERIOR WORSHOP

話說之前有BLOGGER開POST講KANEBO DEW SUPERIOR有個WORKSHOP,係FREE既而且上完仲有$200 FREE GIFT送番,地點O係金鐘近我所以即時打O左去報名,我原先仲同個FD報埋O架,不過後黎佢今晚有野做唔去得,所以得我一個去咋,好在ABBY ANNA約埋我一齊去,有個伴真係開心好多O架!!!
 
個WORKSHOP係7:00-8:30PM,我地約O左6:50PM O係地鐵等,不過我地有個美麗的誤會,大家搵黎搵去搞到遲O左10MINS先上到去,最搞笑我地都著O左豹紋衫,HAHAHAH...
 
 
今次既WORKSHOP係KANEBO DEW SUPERIOR LINE,係侯佩岑做代言O架,應該係主打輕熟女..
成條LINE都幾多PDTS,價錢都係中上價,今次主要係介紹個LIFT ESSENCE,呢個都唔平O架..
 
臺面有一SET今次會用既SKINCARE,仲有髮夾,圍巾,鏡...ETC..(原來今次係要齊齊卸妝O架,我同ABBY ANNA都"O"O左咀...)
今次既講師,我同ABBY ANNA都覺得佢有寸寸地,因為我地有時講下野佢都有望住,同埋之後佢好似趕住收工咁(下面再講......)
一開始就整好D頭髮同圍好圍巾先,之後用佢個CLEANSING CREAM落妝,都按幾耐下,之後TISSUE OFF,跟住就用WASH CREAM,但因為我地唔會洗到面,所以佢地都好好一早打好O左D泡比我地搽面按,之後又係用TISSUE OFF+用濕既布抹乾淨,成個清潔既過程都幾DETAIL同幾長時間,我諗平時卸妝都唔會咁有心機...
 
WASH CREAM..
清潔好塊面之後,就開始用SKINCARE啦,首先係用BRIGHTENER CONCENTRATE,佢可以抹走死皮令皮膚更BRIGHT更乾淨,但我覺得佢好似有D酒精味咁,搽完面殊近腮位有少少拮,之後就搽LOTION CONCENTRATE II,即係TONER不過係GEL FORM,II係比較滋潤D既,因為佢話而家冬天用II會比較O岩,唔知係咪D STAFF吱得太多比我,搽完係幾潤,不過就有少少LUP,要等一陣先吸收晒,跟住佢就比TIGHT CARE ESSENCE CONCENTRATE我地搽毛孔比較粗既位,好似T-ZONE,下巴同面珠近鼻位呢D地方,打圈按摩至完全吸收,呢個比LOTION CONCENTRATE更難吸收,我覺得好麻麻...
之後就係主打用LIFT CONCENTRATE ESSENCE按面啦,佢話呢個其實就咁搽都可以,但用黎按摩就有LIFTING作用,一次全面要用5泵O架,佢一枝得O個30ML真係好唔襟用,而且幾貴下....示範做得好DETAILS,佢只係同個MODEL按O左半邊面,真係明顯有提升效果,但之後叫我地自己做就好求其啦,只係教我地按勻D ESSENCE O係雙手,就咁包住面按咋,仲要一路講一路見佢睇鐘,梗係啦,O個時已經成8:20-25PM啦,唔知係咪佢趕住收工囉!!!同埋唔知點解按完會有D白色一粒粒出黎,好奇怪!!!
我都講佢好趕住落堂啦,所以之後佢只係求其介紹埋其他產品比我地試O係手就算,再講下今次有咩FREE GIFT同PROMO,HARD SELL就冇既,最後有比D MAKE UP PDTS我地用,但得一箱真係唔知夠邊個用,我拎番自己既野補妝算啦,同埋唔知係咪搽得太多野,塊面真係LUP LUP地有D啜呀!!!上粉時好明顯FEEL到...
 
呢堆就係價值$200既FREE GIFT啦,只係SAMPLES黎,不過因為佢D野本身唔平,所以加埋過$200囉,但佢主打O個個LIFT CONCENTRATE ESSENCE就冇囉,有少少失望!!!
打番D價錢比大家睇下先:
LOTION CONCENTRATE $520/150ML
MOISTURE CONCNTRATE $590/75ML
OIL ESSENCE CONCENTRATE $470/50ML
BRIGHTENER CONCENTRATE $370/100ML
MASK CONCENTRATE $520/6PCS
MASSAGE CONCENTRATE $520/100G
LIFT CONCENTRATE ESSENCE $720/30ML
TIGHT CARE ESSENCE CONCENTRATE $470/25ML
LIFT CONCENTRATE CREAM $720/30G
CLEANSING OIL $300/150ML
CLEANSING CREAM $300/150G
WASH CREAM $260/125G
EYE CREAM CONCENTRATE $590/20G
PROTECT ESSENCE CONCENTRATE $470/40ML
******************************同場加映********************************
我都有提過我中O左HK COSME O個邊有枝NIVEA SOS BODY CREAM拎,但因為同KANEBO撞O左時間,原先想唔拎O架啦,不過阿媽話中O左做咩唔拎,話幫我去CWB拎,咁佢時間係寫7:00-7:30都拎得,咁我當然係以為佢會有人O係CWB地鐵佢講既位STANDBY啦,所以叫阿媽7:00早D去拎O左先,咁就可以快D返番屋企食飯嘛!!!仲要我之前有同佢講會叫阿媽拎,佢年紀比較大,想知個STAFF點認,唔想佢等太耐嘛,咁佢就話係女仔黎,但原來係男仔,仲要7:25PM先黎,搞到我阿媽企O左O係度25MINS,唉!!!早知係咁就叫佢唔使去....我覺得今次安排有D差囉,之前佢O個D都好好既....
 
UPDATED ON 12/12:
MELING O個邊有個STAFF覆O左我啦,原來因為星期五係NIVEA O個邊負責,所以佢地都唔知道原來遲O左咁多,有同我講唔好意思,不過我有同佢講今次拎野原來只要講MOBILE唔使EMAIL O架??佢答我一向D活動都係唔使EMAIL只對MOBILE O架啦,咁點解佢SEND比我封EMAIL寫住: 請攜同此電郵及閣下的身份證明文件(可以朋友代取)???我真係有D唔開心佢咁樣答我,好似係我既問題咁,但明明係佢封EMAIL咁寫,又唔係我自己作既,再者我又唔係本人去,梗係佢點寫我點做啦...

沒有留言 :

發佈留言