2009年12月20日星期日

MENARD COLLAGEN GOLD骨膠原營養美肌飲料

月初時參加既HK BEAUTY BLOGGERS' PARTY的確有好多野拎,福袋入面其中有既,就係一盒MENARD COLLAGEN GOLD骨膠原營養美肌飲料1盒,我拎完幾日就開始飲啦...
1盒有10支,價值$240...
COLLAGEN GOLD特別為亞洲人的體質設計,以高科技提煉而成的可吸收性海洋骨膠原,結合漢方植物成份配製而成,經臨床實驗證明,飲用 MENARD 口服骨膠原一個月後,肌膚質素已出現改善,飲用三個月後,肌膚無論在彈性、緊緻度、保濕能力及光澤方面均會有顯著改善...
枝裝既樣..
PARTY上面BA有用佢整成JELLY加水果一齊食,個口感都OK O架,不過我覺得會有D麻煩囉,你諗下佢一枝咁細,咪要倒好多先整到仲要分好多次食囉(因為份量係一日一枝嘛!!),所以我都係就咁飲算啦...
佢味道酸酸甜甜有D似果汁味,都OK但唔係話好好味囉...
連續飲O左10日,皮膚真係冇咁乾,尤其係身體手手腳腳最明顯,因為面有保養敷MASK O個D嘛,BODY平時都只係搽下LOTION就算,但飲O左真係冇咁易痕同甩皮,面既皮膚彈性都好O左...
不過一盒要$240,飲一個月要$720喎!!!雖然我係MEMBER有9折,但都幾貴,所以即使效果OK但我飲完唔會再買O架啦....
有興趣可以上WEBSITE睇:
http://www.menard.com.hk/0109/index.html

沒有留言 :

發佈留言