2009年12月27日星期日

冬天都O岩用既防曬: ELEMIS LIQUID LAYER SUNBLOCK SPF30

早前抽中O左BEAUTYLIFE第一次搞既ELEMIS試用活動,我中O左既產品,就係防曬一枝喇!!!本身未用過ELEMIS既野O架,佢個大名聽就聽得多啦,所以我都好期待佢好唔好用呀....
ELEMIS LIQUID LAYER SUNBLOCK SPF30 40ML
水凝防曬乳液 SPF30
 
這清爽防曬乳液確保肌膚免受陽光及外來環境傷害導致衰老,防水配方蘊含多種抗氧化物來幫助肌膚對抗污染物,而聚合體圓球粒子則能反射及折射UVA及UVB
 
 
 
之前一拎枝防曬番黎既時候,已經急不及待開出黎試O係手,當時我唔知原來用之前要搖勻佢O架,所以大家睇下吱出黎幾水???
 
 
而家知要搖勻,吱出黎係杰身D啦,不過都仲係LOTION FORM..
 
 
搽O左上面真係好輕身,佢好薄好易推勻,雖然有SPF30但又唔會有白色一撻撻,之後照常上粉底化妝都唔會有影響....
 
使用次數: 7次
 
皮膚性質: 易敏感,混合偏乾
 
用後感:
 
本身我好少搽面部防曬既,因為我一出街都一定會化妝,而用開既BASE,FDT,BB CREAM...ETC底妝既產品,都有防曬,所以我唔會專登買枝防曬黎搽面,除非咁O岩買既日霜係有啦,但度數一般都唔高,都係SPF15-20到...不過而家年紀大啦,開始覺得塊面有D淺啡色既斑,所以呢枝防曬真係黎得合時...
 
ELEMIS防曬有防水防汗巧效,不過而家一黎係冬天,二黎我係一個冇咩汗出既人,所以呢方面真係好難TEST,唯有等夏天時(如果枝防曬仲可以用到夏天的話)再試啦..
 
佢雖然有SPF30,但真係冇咩防曬既化學味道喎!!!同時亦冇加其他既香料味,敏感皮膚既人都好O岩用,我用O左成個幾星期,都冇任何不良反應,亦都冇阻塞毛孔...
 
而且佢搽上面真係好薄貼,但又唔會乾喎!!!因為有D標榜清爽質感既防曬產品,搽完係好爽冇錯,但皮膚會覺得好乾O架,而家係冬天濕度唔高,搽佢都仲KEEP到塊面係水潤,又唔會影響之後上妝,雖知我係日日都化妝既人,所以就算枝防曬係幾咁好用都好,如果搽完佢之後上粉係有問題既,我都唔會繼續用O架啦...不過佢冇呢個問題,真係GOOD!!!
 
由呢個冬天開始,我要養成搽防曬既習慣啦,唔係D淺啡既斑再深色D就慘啦....!!!

沒有留言 :

發佈留言