2009年12月14日星期一

祝我生日快樂之一日女工+購物

今日小妹生日,不過因為一早應承O左大家姐要幫佢去長沙灣香工入貨,所以請O左一日大假,但都要同平時返工一樣咁早起身,真係好眼瞓呀!!!
呢間鋪只係做批發O架咋,但佢好好喎!!!又唔使話同一款衫要入幾件以上先OK,只要你買夠數,EVEN唔同款只買一件都得,至於點解我大家姐會去買,就不便透露啦,既然去開,我當然唔執輸自己又睇下有冇O岩啦...
我都唔係買O左好多,只係入手O左5件咋,但今日真係拎到好攰,因為我家姐入O左廿幾件野,你知冬天D衫都幾厚料下,真係做O左女工...
佢都係主打COPY D名牌款衫,但當中有部份剪O左牌既SAMPLES O係入面O架,D衫既款,料同CUTTING都真係幾好O架,價錢以呢個質量黎講真係物超所值....
絨料格仔背心裙,中間毛毛超滑O架...
壓棉泡泡長背心,著上身好好睇..
銀河圖案長袖衫/裙
棉質袋鼠熊貓衫/裙
夾羊毛外套,帽入面全部都係毛黎...
咁多件野都唔使一千蚊,真係好抵!!!呢D衫如果賣出去,一定唔止一個DOUBLE O架啦,不過如果唔係咁O岩家姐去入貨,都唔會有零售同咁平就買到啦....
入完呢水又有排唔買衫住LU...

沒有留言 :

發佈留言