2009年12月9日星期三

用完好滑既HANDCREAM: MANE'N TAIL HOOFMAKER

早前參加O左MANE'N TAIL FACEBOOK既活動,抽中O左枝新到港既HAND CREAM:
MANE'N TAIL HOOFMAKER HAND & NAIL THERAPY 170G
美國箭牌手甲深層潤膚霜
 
含豐富水解蛋白、椰子油等天然植物精華。能迅速深入滋潤乾燥皮膚,強靭秀甲。迅速吸收配方,用後清爽不油。改良配方亦對手肘及膝蓋等皮膚粗糙部位,有滋潤保濕功效。
 
佢地既PR真係好好O架,今次又係BY POST寄到去我屋企...
吱出黎係淡黃色既GEL CREAM FORM,味道唔知點解我覺得有D似草本味既SHAMPOO...
推開都睇到真係好爽身..
平時我唔係無時無刻都搽HAND CREAM, O係屋企OR外出都係搽1-2次到,只有O係OFFICE我會勁搽,一黎因為OFFICE有冷氣好易乾,二黎我O係OFFICE去TOILET之後一定會用酒精洗手液,對手係會乾好多,所以我O係OFFICE真係搽多好多O架!!!
呢枝HAND CREAM算係比較清爽,基本上你搽勻O個刻都已經吸收晒,對手係即時FEEL到好滑唔乾,佢仲話可以搽埋手肘,我都有搽O架,因為我有個唔好既壞習慣,就係O係屋企成日趴O係張床度用NOTEBOOK,個手肘長期咁按住係好"鞋"下O架,不過搽O左佢之後,真係滑番唔少喎!!!咁當然我只係用O左一個星期到,唔可以話完全好番晒,但係有改善已經好好..
之不過佢隻味我就唔係好鐘意,真係好似平時開架BRAND既草本SHAMPOO味,而且我都話佢算係比較爽身,所以而家冬天黎講,唔夠LONG LASTING,尤其O係OFFICE,幾乎每1-2小時要補1次O架啦!!!!好在佢夠大枝,170G都有排用...而且佢吸收快,一搽完已經可以做其他野,唔驚會好油整到周圍都係...
呢枝HANDCREAM而家暫時只係知卓悅有售,想知多D DETAILS可以去佢FACEBOOK FANPAGE
OR WEBSITE:
 

沒有留言 :

發佈留言