2009年12月23日星期三

NIVEA SOS RELIEF BODY LOTION

一年四季我都要日日搽BODY LOTION,冬天仲要係BODY OIL+LOTION/CREAM添,可想而知我皮膚係幾咁乾呢??!!!月初時有幸抽中HK COSME既試用活動,可以得到一枝NIVEA SOS RELIEF BODY LOTION,趁呢幾日天氣凍又乾即刻開黎試下係咪真係可以SOS先..
NIVEA SOS RELIEF BODY LOTION 200ML
NIVEA SOS速效潤膚乳液
--能即時舒緩乾燥及非常乾燥肌膚
--為肌膚提供24小時深層滋潤及修護
--特別針對乾燥及非常乾燥肌膚
LOTION好CREAMY..
極易推開同埋好水潤...
好多時皮膚乾都會用BUTTER/CREAM,油份多D杰D,感覺上會係滋潤一D,好似比較O岩極乾皮膚用,但呢枝SOS LOTION就反而好水潤好好推,搽O係皮膚上推勻既同時,已經吸收晒,唔會覺得有好多油份停留O係表面,覺得好LUP咁,而且即時感覺滋潤而又不油膩,非常好用...
平時我沖完涼,係即時全身搽晒BODY OIL先,之後O係手手腳腳OR會痕既地方再補CREAM,之前我買O左枝AVALON,因為鐘意YLANG YLANG味,不過呢排天氣好乾,佢好似唔太夠潤咁,於是我就用NIVEA代替AVALON,就真係唔再痕兼且唔使成日補搽都OK,但佢陣花香味初初真係覺得幾濃下,好在搽開O左就唔係好勁...

沒有留言 :

發佈留言