2009年12月4日星期五

.BEAUTY BLOGGERS CHRISTMAS BLOSSOM PARTY

上次個BEAUTY BLOGGERS PARTY唔得閑JOIN,今次可以就即刻報名先啦,好開心可以抽得中,好似話個申請超額4倍呀!!!勁!!!另外有D人臨時唔去得,所以我可以同我個好友KAREN一齊去...我仲有約埋2個BLOGGERS KANIX同LAZYBONE添!!佢地2個都好LUCKY呀!!有抽中野,我同個FD就冇LU...>_<..
入場每人要比$200做CHARITY,好有意義但我地係又食又拎呀!!!
都幾多人,除O左BEAUTY BLOGGERS,仲有唔少ELLE同HARBOUR CITY既STAFF,仲有D PRESS...
有少許甜食同小點,仲有野飲..
入面有好多BRANDS既COUNTER仔..SHISEIDO..
RMK--有個電話絨袋仔比我地貼石,整完可以拎走O架...
MERAND
MENARD用骨膠原飲品整既JELLY,都OK好食..
LUSH--DISPLAY O左幾隻新出泡泡,個豬鼻好得意!!!
我同個FD都有拎黎影相,好搞笑!!!
BARBIE--有整指甲...
DKNY香水--有個人幫你分析O岩用咩香水O架,不過太長啦個LIST,我地玩唔到就走人LU..
另外仲有IPSA,CLINIQUE,ORIGINS,MAX FACTOR COUNTER...
ORIGINS每人可以整一盤聖誕花走O架,因為知媽咪會種意我個FD又唔要,於是我地整完佢比埋我就有兩盤拎番屋企LU..
中途仲有BEAUTY SHARING,請O左名模陳嘉容呀!!!佢真係超高超瘦又靚!!!
仲有MAKE UP DEMO..
另外仲有SET頭O個D O架...
仲有同花仙子影相,佢好CUTE呀!!!!
臨走每人有一袋FREE GIFT,超多野呀!!!雖然好多都係SAMPLES,不過都有排用啦,另外仲有貨SIZE O架,好似MENARD有1盒10枝骨膠原飲品,MAX FACTOR MASCARA同LIPGLOSS同埋JURLIQUE BALM...
入面仲有好多COUPON.VOUCHER,最正係LUSH有張$100COUPON買雪糕MASK用..
有好多野都係本身好想試,而家有咁多SAMPLES可以慢慢試真D LU...
呢個係ELLE送既,有MAGAZINE,陳嘉容本書同D贈品咁...
呢D就係O係會場拎既...最正係LUSH,可以O係臺面泡泡任拎1件,我揀O左呢個係BODY SCRUB黎O架,可以分幾次用,仲有成罌貨SIZE DARK ANGELS,係完O左我記得佢話有野會送即刻閃去COUNTER拎O架,我同個FD一人一罌,超開心呀!!!!

沒有留言 :

發佈留言