2009年12月13日星期日

ISQUEEN代言人簽約儀式及新品發佈會

首先要多謝BEAUTYLIFE令我有機會參加今日ISQUEEN伊之倩BB高清美肌隔離霜發佈會,我係第一次去發佈會咋!!!地點係荃灣荃新天地,因為我唔係好識點去,所以之前已經約O左幾位一同參與的BLOGGERS O係MTR等一齊去,我地總共有20位BLOGGERS出席..有D之前已經見過,亦都有機會認識新既朋友..
 
發佈會現場係一樓,我地去到已經開始O左,周圍有好多圍觀既觀眾同代言人胡杏兒小姐既FANS,仲有唔少傳媒影緊相啦..
 
 
佈置係以浪漫既紫色為主,仲有好多銀底閃令令既裝飾,因為今次發佈既產品,包裝都係紫色既...
ISQUEEN代言人胡杏兒小姐..
今日係新產品既發佈會,同時亦有進行代言人續約儀式..
胡杏兒小姐示範BB CREAM既用法及分享心德
因為MODEL已經化好妝同時間有限,其實只係示範O左用黎遮蓋眼袋同黑眼圈,旁為司儀崔健邦先生..
之後胡杏兒小姐現場表演唱最新歌曲..
完成發佈會之後我地有大合照,跟住就每人都有1袋兩枝今次新產品可以返去試用..
BB高清美肌隔離霜 BLEMISH BALM CREAM HIGH DEFINITION SPF18/50G
透白光感色 WHITE LUCENT COLOR / 明亮自然色 BRIGHT NATURAL COLOR
 
美妝成份
 
多孔透氣防曬粒子,純淨柔滑感光粉末,左旋C,甘草提取液,透明質酸,植物復合補濕因子
 
*純淨柔滑感光粉末 -- 備有超卓的遮暇功效,能修飾粗大毛孔,撫平細紋,解決膚色不均勻及暗啞等情況,緊密貼合肌膚,制造光滑無細紋的效果
 
*多孔透氣防曬粒子 -- 備有SPF18防曬抗水抗汗功能,阻隔紫外線及減低黑色素的出現;有效吸附油脂,令妝容持久貼面
 
*多重修護美肌精華 -- 全方位呵護脆弱肌膚,完美呈現肌膚的最佳狀態,真正做到保濕+美白+遮暇+防曬+舒緩+緊緻+抗氧化等七重功效
 
高清技術配方,只要薄薄一層均勻塗抹,就能凝造吹彈可破的白滑臉蛋
 
有兩隻色,吱出黎明顯見到一隻係白D,另一隻好近膚色..
推開好水潤而且有陣陣爽身粉味道,十分討好..
雖然有深淺色,但因為佢質地好水潤同易推開,其實搽勻O左分別唔大,我皮膚比較白,但其實兩隻色都用得,只不過透白O個隻會再BRIGHT一D...
COVERAGE一般唔算好高,但淺印同毛孔都遮到8成,同埋佢真係好薄身,搽完保濕之餘亦都唔LUP,而家呢D天氣用都唔會起乾紋,好O岩鐘意自然貼薄妝容既SIS用,但如果需要較多COVERAGE就一定要另搽CONCEALER啦...
 
如果對呢隻新產品有興趣既SIS,可以去MANNINGS睇下..

沒有留言 :

發佈留言