2009年12月5日星期六

試用預告: VICHY AERA TEINT PURE FIULD FOUNDATION

今次係SHE.COM既試用,不過其實唔使O係BLOG SHARING O架,只要拍個至少1分鐘既VIDEO比佢地就OK,片我就仲未拍,上黎預告下先!!!但今次都好趕,今日先拎星期日就要交啦,所以今日一拎完我O係公司有試上面玩下先...
今次就要試用呢個,VICHY AERA TEINT PURE FIULD FOUNDATION,我試既係20色LIGHT OCRE..
見佢20仲驚會深,因為一般FDT都係10最淺嘛!!不過試完又覺得OK喎!!
CREAM FORM但都好易推開同幾薄貼...
再推勻佢同我膚色好夾,不過唔知係咪佢係100% PURE MINERAL PIGMENTS,有少少乾紋出黎喎!!!
BLOG呢度我會用一星期試真D先出,VIDEO O個度因為要交就冇法啦,用得2-3次都要啦...
*****************************同場加映*******************************
都係O係SHE拎黎,其實JOIN O左有好幾個月啦,仲以為冇O左個活動添,點知今日就收到信,唔係有佢我就唔會去WANCHAI順便拎埋個FDT試啦,真係咁O岩得咁橋!!!
LUX HAIR MASK
白色CREAM FORM...
咁O岩罌YES TO CARROTS HAIR MASK用晒,又唔使買LU,慳番!!!

沒有留言 :

發佈留言