2009年12月6日星期日

對我真係WORK既位元堂養陰丸

有幸抽中今次THE ZTYLE X 位元堂養陰丸試用,不過因為唔係人人都O岩食,所以每位抽中既試用者,都要親臨位元堂門市,預約中醫師作診斷是否適合服用。早前我已經到尖沙咀進行咨詢,該中醫師都好細心幫我把脈同問問題,之後就O係張診斷書上面寫我體質係寒底,血氣都不足;我其實一直都唔知自己屬於咩體質,因為我手腳係長期都凍,易頭暈又少汗,但同時又成日好熱氣喉嚨痛喎!!!而家就知道我本身係寒,不過成日食熱氣野先會喉嚨痛咋,唔關體質事。
 
 
位元堂扶正養陰丸 (大丸9.5克) /  一罐24粒
 
成份:
 
【黃芪】【黨參】 補氣行血
【熟地黃】【天冬】 滋養體液
【當歸】【白芍】 養血滋陰
【大棗】【山藥】 健脾益胃
【枸杞子】【肉桂】 滋補肝腎
 
功效:
 
•  固本培元,扶助正氣
•  滋潤臟腑,促進平衡
•  調補體質
•  服後機能旺盛,氣血充沛
•  全面改善體質,使精神活力充沛
 
主治:
 
陰陽失調,精神委頓,四肢無力
倦怠眩暈,白天冒汗,容易感冒及怕冷
 
用量及使用方法:
 
治療用量: 每日口服2次,每次1丸,溫水送服。
保健用量: 每日口服1次,每次1丸,溫水送服。
 
養陰丸其實知道O左好耐,不過一直都未有機會試,今次有試用機會又正值冬天服用,真係O岩晒..
中醫師叫我一日食一次,每次一丸,初期試食如果有發惡夢、瞓得唔好、又或者出好多暗瘡,就可以將份量減半;但感冒期間就一定要停服。
 
 
大丸裝..
 
 
真係好大粒O架!!!!
 
口感有D似八仙果(涼果既一種),但中藥味就濃好多。門市既職員同我講,可以當喉糖食,加水沖黎飲,又或者用水送都得。3種方法我都試過,當糖食要食好耐,而且好苦下;加水沖粒丸好難溶晒;放入口"趙"再用水送係最好。不過我本身唔係好受得中藥既味,初初食都幾難忍,我要飲好多水送,但食得一個星期到就開始習慣O左LU,唔覺得好難食,當然又講唔上係好味啦..
 
我係由11月22日開始食既,不過中間有2日感冒停O左,到今日為止食O左有12日啦。服用頭1-2日,已經覺得好似冇咁凍喎!!好似有道暖氣O係個胃度咁;到個幾星期開始,平時好冰既手腳大部份時間都KEEP住暖!!!先O個幾日天氣暖番D,有時夜晚瞓覺我仲覺得有少少熱,要開一陣風扇添!!!不過O係冷氣太凍既地方,背脊位有時都仲係會覺得寒寒地,但O係室溫既地方係OK既...
 
以為佢咁多中藥,食O左驚會出好多粒粒,因為當初中醫師都有問我多唔多出暗瘡,又提醒我如果食O左多粒粒要減半食;不過我食O左咁耐,瘡都冇咩生喎!!!仲要而家係PERIOD前,平時好易出瘡既下巴都冇事,而且我食O左都一樣好瞓得,但一向好少發夢既我,食O個12日我有1/3既日子都有夢發呀!!唔知關唔關事!!!好在唔係惡夢黎...
 
不過我食O左5-7日開始,去TOILET做大事O個時,好似有D濕熱既現象喎!!有D去唔清咁但又仲有便意,搞到有時一日要去幾次TOILET!!!但唔係肚瀉!!!
 
見到其他BLOGGER既中醫師有話食到幾時就可以停,我O個個又冇講喎!!!而家已經食O左有半樽,係咪要停下啦????不過我食O左除O左去TOILET有D濕熱之外,其他又OK喎!!!呢2日又凍番,但我都冇以前凍得咁勁!!!我覺得佢基本上都好O岩我食,但如果我再買就一定要買細丸一粒粒O個隻,呢隻食得唔係咁方便!!!
 
如果想知道多D INFO,可以去位元堂WEBSITE睇下:
 
另外佢仲有個寒熱底測試,有興趣去玩下:
 

沒有留言 :

發佈留言