2012年1月30日星期一

INOA無味染髮+頭皮保濕產品



話說去年底時我本應有機會一嘗INOA染髮...
不過因為間HAIR SALON同STAFF太不知所謂,相信終身免費比我都唔會再去=_=""..
今次經PR們安排下,到LOREAL PROFESSIONAL ACADEMY再試INOA(其實上次無完成,應該都仲係初次???!!)




因為INOA比市面一般染髮產品貴..
為正視聽每次進行之前,都要O係客人面前完成調較步驟..
然而每人既髮質都有所不同,所以每樣材料既份量都要用呢個量杯作合適既分配..



加上不同顏色既染料.
輕輕攪勻就可以搽上頭啦..



成個過程真係一D味道都無..
而且因為佢油份比較多,所以最後要輕輕按摩先可以沖洗..
亦無需使用護髮素,本身已經好夠滋潤...


指定影出光環地點:P
超有光澤,唔打KICK而且顏色非常靚..
我想染偏橙COPPER色好耐啦,終於可以有個靚頭過新年....
而且幫我整頭既RONNIE非常FUNNY,整個過程都好HAPPY~~~


臨走仲送上一SET LOREAL PROFESSIONAL FOR染後頭髮專用產品添...


因為我髮根頭髮好易塌,而且有時會痕,RONNIE話可能係頭皮唔夠滋潤水份所致..
市面上可以用O係頭皮既滋潤產品好少(我本身都未見過:P)..
呢枝可以洗髮後,吱大約5蚊份量,均勻搽上頭皮..
數分鐘之後WASH OUT即可..
用O左幾次,我覺得真係有少許改善..
相信KEEP住用,應該可以K.O.呢個問題^^
P.S. 只係指定HAIR SALON有售..

沒有留言 :

發佈留言