2012年1月12日星期四

MISSHA撫紋嫩肌B. B CREAM: 體驗扭紋旋風威力


 
話說當年韓國BB CREAM既興起,我第一枝入手既就係MISSHA出品..
紅色PACKING既M COVER BB CREAM..
真係成枝比我用光光O架,其實我覺得佢都唔錯,夠潤仲好遮暇,只係妝感會重少少..
咁點解無再回購??咪就係因為而家太多選擇囉...
最近行過中環地鐵站內既MISSHA店,門口POSTER換上一枝好靚既東東...
以為係SKINCARE???NONONO....係新出既BB CREAM呀!!!



MISSHA SIGNATURE WRINKLE FILLER B. B CREAM
MISSHA撫紋嫩肌B. B CREAM
$360/44G



金色PACKING夠ELEGANT又高貴..
仲有凹凸雕花紋,真係好靚呀......^^
透明一面樽身仲可以見到有白色WRINKLE FILLER同膚色B. B CREAM既扭紋..



吱出黎只要輕輕溝勻就可以用啦...
顏色我係揀O左比較白淨既NO. 21,因為我一向用開呢個色..
望落係咪覺得比膚色深一D??其實用手推勻就唔會啦..
好自然而且COVEAGE唔錯,仲好潤好有光澤添..
若果想再薄D或者你皮膚狀況唔錯,可以再用SPONGE印下佢,會仲貼...



素顏既皮膚係比較泛紅,有斑,毛孔亦都比較明顯..
搽O左MISSHA之後,遮得非常好,D紅唔見晒,斑都淺O左..
再用SPONGE印,更加貼..
最後上番少少碎粉定妝就OK啦..




我習慣係全面搽完用SPONGE印開..
再O係特別需要遮暇既地方搽多次,但就用手上..
如眼圈、鼻翼位、斑、印...等等..
連遮暇膏都慳番,而且佢夠潤,搽眼肚位都唔會有紋,正!!!!

若果你係上妝後時常乾紋現形既朋友仔,不妨去MISSHA專門店試下佢既威力..
反正試下唔使錢嘛!!係咪???!!!不過最後應該會忍唔住入手,HAHA..

http://missha.com.hk


沒有留言 :

發佈留言