2012年1月5日星期四

溫和養身好物: 冬蟲夏草



近年身體明顯變差,雖然TOUCHWOOD仍然未有大病出現,不過小病感冒卻常有,而且難以斷尾..
唔想成日食咁多西藥,加上本身受不了中藥味道,所以開始想試下食補給品增強抵抗力..
住既地方附近有好多中藥店舖,知道冬蟲夏草係補身佳品..
擁有補而不燥既特質,基本上大部份人都可以食用,難怪佢既身價愈來愈貴啦...



衍生冬蟲夏草膠囊 90粒裝

1. 改善氣脈,補肺強腎
2. 止咳喘,舒緩氣管不適
3. 幫助睡眠,精神飽滿
4. 無鼻水,,告別鼻敏癥狀
5. 維持機能,補骨補關節
6. 強化關節,修補磨損
7. 健康骨骼,骨痛不再
8. 肌膚彈滑,年青十年


服用方法好簡單,每日1-2次,每次1-2粒即可..


不過我怕唔記得,所以一日只食1次,每次2粒..


一般我係早上空腹食用..


其實佢仲可以打開,將入面既粉末加入飲品同湯類之中一同飲用...
只要O係湯入加上數粒,就可以變做冬蟲夏草湯,非常方便..
而且粉末狀仲更加容易被吸收添..

早前天氣極冷既聖誕時份,我同家人到內地旅遊,幾乎每個都有感冒不適,只有我仍然精神奕奕..
相信同我堅持每天食用冬蟲夏草丸有莫大關係..
抵抗力好O左,自然會少D病痛..
而且佢特別適合老人家服用,媽媽有高血壓,好多補品都唔O岩食..
不過蟲草係例外,適量對身體都有益..
我亦有購買比佢食用,真係精神好多O架!!

就快新年,不妨為自己同家人買黎補下身..
用黎送禮亦不錯呀!!!


http://www.hshcl.com


沒有留言 :

發佈留言