2012年1月4日星期三

MYLUXBOX X GIRLEE COSMETICS X PARTY ON STAGE


聖誕新年剛剛過去,不過濃濃既派對歡樂氣氛仍然持續下來..
仲有兩個星期多就係中國農曆新年,而且公司什麼尾牙、春茗都會陸續舉行..
給予女士們一個扮靚既好藉口...
要化一個靚妝,當然要用上優質既彩妝品..
深受化妝師喜愛既GIRLEE COSMETICS一定O岩晒你...




早前得到MYLUXBOXGIRLEE COSMETICS既邀請,可以參與PARTY率先試用所有彩妝品...




平時只作業內銷售既GIRLEE COSMETICS,只可以O係美容展上見到..
琳瑯滿目,真係唔知試邊樣先好..




既然PARTY有MYLUXBOX份,當然唔少得12月份MYLUXBOX啦..




首先由MYLUXBOX、GIRLEE COSMETICS及PARTY ON STAGE代表出場..
介紹一下今次PARTY既RUNDOWN同品牌背景..




之後就由化妝師ANNIE YEUNG用上GIRLEE COSMETICS產品,化一個簡單PARTY妝..
其中我對枝MINERAL EYE SHADOW SEALANT最有興趣..
水狀質地只要配合MINERAL EYEDUST就可以變得實色,做埋EYELINER都得,VERY GOOD~~
今次既妝容帶有冷調既SMOKY EYES,耐何MODEL NANCY本身太甜美啦..




當日各位BLOGGERS亦用上GIRLEE COSMETICS DIY一個PARTY妝容..
我一向喜愛少少SMOKY EYES+偏向EARTH TONE..
用深啡EYEDUST+SEALANT即時對眼SHARP好多..
初初仲以為粉狀E/S好難CONTROL,但原來好易用,而且輕輕一印已經好顯色..
LIPSTICK亦係我少用產品之一,因為覺得本身個咀好厚,而且用完會好乾..
不過呢枝又好好用喎,完全係見到係咩色搽上去就係咩色,SMOOTH得黎有D似液體狀LIPSTICK..




12月份MULUXBOX亦有GIRLEE MINERAL EYEDUST..
有部份更會有KAREN MURRELL彩妝品添,可惜我沒有,HAHAH...
老實說,今期既禮品是有點令人失望,因為早前據說12月係重量級嘛!!
不過MYLUXBOX原意就係可以試上不同既產品,GIRLEE同KAREN MURRELL仍是新品牌...
試到亦不錯呀!!
但粒EYEDUST係SCREAMING PNK...OMG!!真係令我好想SCREAMING..




GIRLEE COSMETICS
亦送上小禮物一份..
WOW...有我最想試既MINERAL EYE SHADOW SEALANT,YEAH~~~
LIPSTICK同E/S..
咁PINK既E/S,我只可以用黎當BLUSH用..
至於枝LIPSTICK,UM....同粒SCREAMING PINK EYEDUST一樣,我無勇氣用...

BEAUTY SO CLEAN
係一個好特別既品牌,係用黎為各種化妝品消毒..
SPRAY適用於粉狀產品,而TISSUE就方便用於LIPSTICK...
我覺得各大專櫃應該要快D入黎用,保障消費者既健康嘛!!


P.S. 老實說,GIRLEE COSMETICS產品質素真的很不錯,可惜我抽中既顏色都...
自問不是玩妝高手,所以個EYEDUST同LIPSTICK如果有人想要,不妨PM我啦^^
(我會等到15/01,多過一位就抽,CHEERS~~~)



http://www.myluxbox.hk/
http://www.girleecosmetics.com/
http://partyonstage.blogspot.com/

沒有留言 :

發佈留言