2012年1月6日星期五

REENEX高效膠原自生組合療程--TRF篇

相隔上次進行REENEX冷凍光學同HGF療程(按此重溫),後,已經過O左3個星期..
係時候進行最後一個----TRF膠原強效緊緻療程啦...
仲記得當時我皮膚勁乾,好似搽咩都唔吸收咁..
今日再去,美容師話我皮膚改善O左好多,冇咁乾啦,好開心!!




今次既主角之一: 杏仁油
唔係按摩,HHAH...係全面搽上再用TRF射頻機..
因為油劑比較好推,而且冬天咁乾,仲可以有滋潤功效添...


獨有「雙重緊緻效能」,是全港唯一結合單極及雙極的射頻技術..
能令骨膠原受熱,即時收緊及鞏固底層結構,有效即時緊緻肌膚、撫平皺紋、提升臉形輪廓..



進行時會覺得好熱,不過唔係皮膚表面,而係入面,感覺同ELYZE部機差不多,不過呢個係FOR面..
過程中覺得幾舒服,做完只係有D紅,我覺得個樣好搞笑,HAHA...



之後就敷番個保濕MASK就完成啦..
今次冇上次咁耐,只要1個鐘到就搞掂..



WOW...
做完我塊面真係FIRM O左好多,有番個形呀,平時既雙下巴都冇晒,HAHAH
而且可以即時上妝都得,真係好方便...



最重要係膚質幼滑有彈性O左,細緻都無咁明顯...
可惜個價錢有少少貴,唔係我都好想JOIN...

有興趣不妨按以下LINK登記免費CPS療程..
完成後有BIODERMA卸妝水O架!!
http://www.reenex.com.hk/edm/201112/RBLOG1211M/Form.aspx?ref=REVEN1011Z

沒有留言 :

發佈留言