2014年1月1日星期三

我的箍牙妹日記(五): 進行篇(第二至五個牙套)


不知不覺已經進行了兩個月多既隱適美隱形牙套矯齒療程...
由最初有點緊張、到現時已經習慣了戴著進食..
整個過程都好舒適...


由第二個牙套開始,牙醫便為我進行了磨牙及加了ATTACHMENT..
加了粒粒再戴牙套,初時係會有點緊,但又不至於是痛..


每兩星期更換時,頭1-2天都會緊一點,但之後就會OK..
不過磨了牙及加了ATTACHMENT,食菜既很容易會攝入牙隙或掛在粒粒上..
清潔時要更小心,又或者戴上牙套進食會比較方便...


明天就是睇牙醫及換上第六套牙箍..
牙齒雖然沒有很大變化,但我感覺到是整齊了一點..
磨牙後既空隙都變窄,朋友說我下巴比以前尖了,很開心^^



9 則留言 :

  1. Hello, 請問你洗費多少? 預期要cool 幾耐呀? 係咪分期比? 同埋係邊到睇呀? 麻煩你email 給我kayi0303@hotmail.com

    回覆刪除
  2. 請問你用左幾錢? Cool 幾耐?

    回覆刪除