2014年1月30日星期四

細滑無暇【零毛孔。珍珠肌】讓肌源再生。1550NM 肌源細胞再生療程@LUMIERE

 
鼻上既毛孔一直係我好想解決既問題,奈何存在時間太長..
現時單靠外塗保養品不單止少少改善都見不到,完全是沒有功效...
LUMIERE肌原再生專家以打造細滑無暇【零毛孔。珍珠肌】讓肌源再生為本..
 
 
完全切合我想由根本解決毛孔問題既要求...
早前便到了位於銅鑼灣既LUMIERE肌原再生專家..
體驗其皇牌1550NM 肌源細胞再生療程..
 
 
填好個人資料後,就入房進行皮膚分析..
美容師話我皮膚都比較乾,毛孔問題都幾明顯,尤其係鼻添..
所以決定鼻及下巴位置進行...
 
 
專利技術獲醫學報告證實,能即時刺激底層細胞和膠原蛋白..
啟動肌膚細胞自我修復機能,令擴張後的毛孔及發達皮脂腺得到有效而明顯的改善...
 
1550NM 肌源細胞再生療程
 
FDACE認可專利選擇性光熱分解技術,運用1550NM光學刺激膠原蛋白逐漸..
自我重組修復,製造大量膠原蛋白補充皮膚需要,再令膠原蛋白自動收縮及扭緊...
從而改善皺紋細紋毛孔粗大,膚色不均/色斑,提升皮膚質素達至深層嫰膚,令肌膚細胞再生..
 
 
首先進行卸妝及清潔..
 
 
於鼻及下巴塗上舒緩藥膏,蓋上保鮮紙待20分鍾..
 
 
開始進行1550NM 肌源細胞再生療程..
老實就我平日多做一般嫩膚及去斑LASER,都很舒服的..
但1550NM LASER是比較深層,雖然敷了藥膏,但可能近骨位感覺頗大..
 
 
做完一次後,其實皮膚已經即時紅晒..
搽上精華後再重覆打多一次..
 
 
最後敷上保濕MASK舒緩及補充水份..
 
 
美容師仲比O左好多SKIN MEDICA產品我返去用..
我有乖乖的勤敷保濕面膜及搽保濕產品..
 
 
最初3日會覺得比較乾,而泛紅就隔天已經完全消退了..
肌膚感覺有點"鞋鞋"的,但只要多用保濕,之後就會變回正常..
 
 
鼻上毛孔剛做完時其實沒有什麼大分別,但過了十日後,就見到改善了..
毛孔有緊緻了,肌膚亦沒有咁紅,連印都有少許淡色..
只是一次療程當然不能根治,但效果已算是不錯^^
 
 

沒有留言 :

發佈留言