2014年1月9日星期四

再次體驗 24 X 7 速效排毒再生療程@SKINIC (PART 2)

 
自去年十月開始,不經不覺在SKINIC已經來到了第5次既
24 X 7 速效排毒再生療程,老實說入秋以來肌膚都一直不在狀態中..
生活非常忙錄加上睡眠不足,很需要去做下FACIAL為自己充充電..
 
 
卸妝、潔膚,再用超聲波儀器去除死皮及肌膚既污垢..
美容師話我塊面好污漕,因為我怕敏感,很少做深層清潔,所以搞到如斯境況.
滿是黑頭、酒米、油脂粒,針清完真係平滑O左好多,但我塊面就爆紅..
 
 
磁穴PILATES治療,以弱珈瑪配合磁場振頻技術,為肌膚注入磁性活力..
喚醒及刺激懶散細胞,讓血液中礦物產生磁有序變化(磁化作用),鍛鍊細胞代謝修復力..
有效排毒、抗氧、消炎等,肌膚回復飽滿健康潤澤..
 
開始前要先於頸後及一邊肩位放上磁棒...
 
 
塗上精華液後再由頸至半邊面按摩,完成後就換到另一邊繼續進行..
淋巴都幾塞,按時感到"勒勒"聲O架..
 
 
(請忽視針清完很紅既肌膚)
完成後輪廓變得更明顯,肌膚整體有提升了..
 
 
最後按摩及敷上面膜便完成..
 
雖然只是進行面部療程,但因為有磁穴PILATES既關係..
做完整個人都感到輕鬆了,覺得更精神,是肌膚以外既BONUS呀!!!
 
 

沒有留言 :

發佈留言