2014年1月2日星期四

GENTLEMAX 1064激光嫩膚療程@百滙皮膚中心


早前分享了於中環百滙皮膚中心參加既博客活動..
對治療肌膚老化及醫學美容療程都有了更深入既認識..
好開心仲有機會親身體驗,藉此對自己既皮膚了解多一點...


當日放工後到達百滙皮膚中心...
填寫個人資料、身體及肌膚狀況作登記後,就被安排入房...

卸妝及戴上髮箍後,開始進行VISIA皮膚分析..
分別於正面、左面、右面各影一張...

完成後就到陳醫生房作詳細分析及講解...

一睇我既皮膚,陳醫生就指出我有疣既問題,仲要數目不少..
所以斑既分數只有6X,因為係照到疣,但我本身斑點問題不大....


仲有毛孔及微絲血管問題,鼻及周圍肌膚最嚴重,泛紅亦與時常過敏有關..
而肌膚紋理及皺紋方面分數很高,有9X分,紫外線斑極低分,證明我防曬功夫不足..


因為肌膚有疣而且對果酸過敏既關係,陳醫生安排我進行..
GENTLEMAX 1064激光嫩膚療程

可改善發紅、微絲血管擴張、潮紅、過敏皮膚、
玫瑰痤瘡及促進膠原蛋白再生..


進行前先了解療程既風險及需要注意事項,之後就可以入房開始啦..

首先進行卸妝及清潔,徹底潔淨肌膚..


戴上眼罩及以膠布貼眉毛後,就可以進行GENTLEMAX 1064激光..
治療師會先試一兩下,覺得無問題就會正式開始..

感覺暖暖的,只有少許拮拮地,同時會聽到啪啪聲音及燒焦味道..
過程沒有任何不適,需時約10-15分鐘..


完成後肌膚有點泛紅,亦比較乾...


敷上保濕及活化肌膚既GEL MASK約10分鐘..


最後敷上保養品及防曬即可...
整個療程約30分鐘,用上全套醫學美容品牌..


完成後肌膚很光滑亮澤,膚色有均勻了一點..
只有很輕微的泛紅...


治療師叮囑我要記得做多啲保濕同一定要搽防曬..
仲有治療後一個星期不要使用任何會磨擦或刺激皮膚的產品.
例如維他命 A 衍生物、各類果酸及維他命C..

完成療程後最初2-3日肌膚比較乾,亦偶爾會出了一些粒粒...
但過後就發覺膚質細滑了很多,膚色更通透,..

當然醫生會評估你既肌膚狀況,而決定需要治療既次數同時間..
所以有興趣,就最好先預約醫生咨詢一下^^















沒有留言 :

發佈留言