2009年11月29日星期日

清貨行動: ACTION EIGHTEEN

HOHOHO....今個月中先POST過一次清貨文,唔夠半個月又再出啦,真係証明我用野確係好快,豪用呀!!!!
上圖:
LANEIGE PERFECT RENWE EMULSION 50ML(用後感按此 )
用O左都有好幾個月,估唔到佢咁襟用...
AVEDA TOURMALINE CHARGED EXFOLIATING CLEANSER 40ML(用後感按此 )
由5月用到而家啦,我當佢FACE SCRUB咁一個WEEK用2次到,呢枝TRAVEL SIZE都用到半年..
CUREL LOTION(用後感按此 )
GEOFLAIR VIT WATER CONCENTRATE
GEOFLAIR ROSE HYDROSOL(用後感按此 )
KOSE NATURE & CO PURE BRIGHT MASK C 147ML(用後感按此 )
咁大罌估唔到3個月就用完,可能先O個排天氣好乾,O個時我手頭又冇其他保濕MASK,所以差唔多日日用..
NEUTROGENA ULTRA SHEER DRY-TOUCH SUNBLOCK SPF50 118ML
呢枝我係估唔到用到而家先用得晒,因為係由4月開始用O架啦,即係用O左有7個幾月喎!!!好勁!!!!
LIESE JUICY SHOWER 200ML(用後感按此 )
講真,我用用下真係開始勁噴想快D用埋佢,除O左有香味之外,唔覺佢有咩用...
下圖:
YES TO CARROTS HAIR & SCALP MOISTURIZING MUD MASK 250ML(用後感按此 )
一星期KEEP住用一次,4個月用完都差唔多啦,我D頭髮都長長地,用完D頭髮真係好SMOOTH O架,不過買既地方唔就腳,要去一田先有,不過O個時已經做緊半價促銷,唔知而家仲有冇得賣...
LANEIGE PERFECT RENEW SKIN REFINER 50ML(用後感按此 )
杰身既TONER,真係好保濕,但夏天會有少少LUP,天氣乾燥既時候會O岩D..
SKII神仙水 30ML(用後感按此 )
用過好多次LU,不過都係TRAVEL SIZE,太貴唔捨得買呀!!

沒有留言 :

發佈留言