2009年11月26日星期四

不吐不快之GEOFLAIR產品試用分享

GEOFLAIR呢個BRAND,我以前真係完全唔知,抽中O左試用之後,我先知佢係O係上環有間鋪頭O架(仲要我係住O係附近都冇為意...XDDD),同埋D PDTS都係MADE IN USA,標榜天然有機...
 
今次試用有4樣PDTS, SAMPLE SIZE既MINERAL FOUNDATION,VITAMIN WATER CONCENTRATE同ROSE HYDROSOL,貨SIZE既LAVEDNER/ALOE VERA LOTION...
 
MINERAL FOUNDATION:
試用次數: 2次
 
STAFF話係佢地自己用MINERAL POWDER FOUNDATION溝LOTION開既,有好香既LAVENDER味(我諗佢係用LAVENDER LOTION溝),不過FDT入面可能D POWDER攪唔勻,有少少粒粒出現,同埋好乾,雖然個STAFF話用O個時可以自己再溝LOTION落多,但我加埋BASE都仲係好乾,塊面係掹住咁,我諗佢唔係幾O岩皮膚好乾OR冬天時用啦,不過搽完都幾貼面,又唔會厚,只係乾O左D同白O左少少...
 
CREAM FORM MINERAL FDT
 
 
推開少少就係咁既,見唔見到有D粒粒O係度??我諗係D MINERAL POWDER攪唔勻..
 
 
完全推勻晒,見唔見真係好白,我手指關節個位冇搽O架,即時見到2個色,我本身皮膚都好白O架啦,但佢真係白到離晒譜,我諗可能白人先O岩用啦...
 
VITAMIN WATER CONECENTRATE:
試用次數: 4次
 
淡黃色水狀SPRAY,冇咩味道,不過噴完面有少少舒緩既作用,我試用O個2日既皮膚唔係幾STABLE,但噴完係舒服一D,有少少CALM DOWN作用,不過呢枝既SIZE只夠我用2日咋..
 
ROSE HYDROSOL:
試用次數: 10次
 
好香既ROSE味水狀SPRAY,冬天用SPRAY真係幾凍下,保濕一般,我覺得擺O係OFFICE下午補妝前噴下幾O岩用...
 
LAVENDER/ALOE VERA LOTION:
試用次數: 14次
 
好香好濃既LAVENDER味LOTION,不過可惜我枝LOTION既泵係壞既,泵十年都係泵唔出,所以我一直都係開個樽口倒出黎搽咋,LOTION既TEXTURE唔杰又唔稀,試用頭幾日天氣非常乾同凍,就咁搽佢真係唔夠潤,但佢好好推而且吸收得好快,用O左幾日濕度高番D就好好用啦,只係搽佢O岩O岩好,皮膚FEEL到好SOFT,而且我本身好鐘意香薰味道,所以都幾鐘意,佢隻味咁濃,但我用O左都冇事冇敏感,真係唔錯....
 
 
LOTION質地我幾鐘意,唔杰唔稀,可惜天氣好乾就唔夠啦,同埋我都搽得幾多下,搽埋頸位,用O左一星期已經冇O左1/4啦...
 
後記: 
 
好多謝THE ZTYLE抽中我試用,不過今次拎野既過程認真麻麻...
因為今次講明要預約時間,我一早約O左星期二(17/11)12:30PM去,STAFF亦都話OK,但我去到竟然係LOCK O左門,入面係一個STAFF都冇O架,而門上又冇掛上外出/LUNCH既牌,O個刻真係唔知點算好,但我只係得O個日得閑去拎,所以都冇辦法照等...
 
過O左約5MINS,先見個STAFF手上拎住零食黎開門,佢問我咩事,我同佢講係THE ZTYLE約O左黎拎試用產品,佢只係用手指住2個紙袋,叫我事旦拎1袋就OK,之後我問佢唔係要試FDT咩???佢先好似醒先要試咁,用手指下櫃檯上4罌FDT,我話要試最淺O個隻,佢就開O左搽O係我手試,之後我問佢有冇深一度既色,佢拎起O左第2罌但就不斷同我講呢隻好深O架,即係好似話我知我一定唔O岩用咁囉,既然係咁我就話要第一隻試O個個色算啦..
 
於是佢去拎O左個吉罌仔同枝棒比我,係叫我自己拎D FDT入罌喎!!但呢D唔係STAFF做既咩???有咩理由係叫個客做???到我拎緊O個時我問佢要拎幾多,佢只係同我講FDT只可以擺7日,咁即係叫我拎幾多先夠???到最後我求其拎O左D就算..
 
成個過程個STAFF唔單止唔PROFESSIONAL,係對產品係一D介紹都冇,係咩黎,點用,用幾多,有咩用途係完全冇講過,今時今日咁既服務態度,就算D野幾好用,都未必會番去買

沒有留言 :

發佈留言