2009年11月22日星期日

是日收穫: 有FREE有唔FREE之物--PART III

今日出O左成日街,要去拎野之餘又買O左少少野...
首先去O左TST位元堂拎THE ZTYLE抽中既養陰丸試用先,一去到要比中醫師把脈診証下先,睇我體質O岩唔O岩食養陰丸,我見好多SIS都話拎唔到只係比O左幾片MASK,所以我去之前都諗未必拎到O架啦,點知.....我拎到喎!!!睇下我張紙先...
原來我真係寒底黎O架!!!!氣血都不足,但脈搏就正常既....
位元堂養陰丸24粒裝(9.5克/粒)
拎O左罌係大粒裝,真係成粒加應子咁大O架!!!佢地話可以當喉糖咁嗒,或者加熱水沖黎飲,初初試最好一日一粒先,之後如果OK冇熱氣OR不良反應,加以加到早晚各一粒...
之後就去O左MK拎HK COMSE既LOREAL MASK試用...
LOREAL HYDRAFRESH WATER-PLUMPING MASK
COTTON ON半價外套..
$75咋,仲要入面有層薄絨,真係幾抵!!!不過佢其實係洗水黑色,唔知點解影出黎係灰色...
INTER SENSE甲油 $25
又忍唔住去買多枝,今次買透透地既自然粉紅...

沒有留言 :

發佈留言