2009年11月25日星期三

DR MURAD WORKSHOP@CENTRAL

多謝BLOGGER FINE帶我地幾位SIS去呢個MURAD WORKSHOP呀!!!!地點係中環ELEMIS SPA其中一間房入面..
DR MURAD既POSTER,擺O係近門口位...
燈光就暗O左D,不過都OK,唯一唔太好係有D焗同埋唔夠位坐囉,成個WORKSHOP有成幾十人,但只有1/4人有位坐...
有野飲同有SNACKS食O架,但我地要企住食唔係好方便...
中間位女士就係今次WORKSHOP既主講人啦(合照有我同BBDAN)
個WORKSHOP大約由7點10分開始,但唔夠8點就完啦,比原定時間早O左半個鐘呀!!!可能佢見我地好多人都要企,所以都講得快D啦,其實都係介紹MURAD呢個BRAND,同埋主要講佢個AGING LINE PRODUCTS...有下圖同MOVIE睇咁...
完O左之後我地就每人去COUNTER拎今次既GIFT啦...
ESSENTIAL-C CLEANSER 50ML
WATERPROOF SUNBLOCK SPF30防水防晒乳霜 30ML
為面部和身體提供強效的UVA/UVB防晒保護,為好動的你提供全面長效防水防晒,避免因紫外光而令肌膚提早出現幼紋和皺紋
ENERGIZING POMEGRANATE LIP PROTECTOR石榴護唇液 SPF15 7.3G
含豐富抗氧化物,幫助咀唇抵禦UVA/UVB,溫和地去除死皮,讓雙唇變得柔軟潤澤
仲有一張COUPON係半價做果酸抗衰老FACIAL..
個CLEANSER我開O左黎試啦...
係透明GEL不過有少少橙色粒粒...
加水只有少少泡...
用完有少少乾啦,始終而家天氣比較乾嘛,但都OK,洗得幾乾淨...

沒有留言 :

發佈留言