2009年11月28日星期六

愈用愈鐘意既LOREAL WATER PLUMPING MASK

首先要多謝LOREAL,HK COSME同MELING抽中我今次既試用先,呢枝係LOREAL首次出既CREAM MASK,O係冬天我就最鐘意用WASH OFF既CREAM MASK,一黎會滋潤D,二黎敷O個時又冇咁凍,仲可以一路沖涼一路敷,O岩晒我呢D懶人用...
LOREAL HYDRAFRESH水感保濕面膜 100ML
LOREAL首枝水感保濕面膜,蘊含豐富純淨SPA礦泉水及礦物精華,它讓肌膚猶如浸潤在一個密集補水的礦泉浴,瞬間令缺水的肌膚變得更飽滿,柔軟..
效果:
肌膚即時感覺不再繃緊,水潤飽滿,肌膚明顯變得更有光澤,看起來更健康...
質感:
不黏不膩,易於推開,能迅速被肌膚吸收,即時散發清新及舒適感覺...
使用方法:
將足量面膜塗於已清潔的臉部及頸上約10分鐘,避免接觸眼睛,建議以沾濕爽膚水的化妝綿抹去殘留的面膜或以清水洗淨,每星期使用2次,為達更佳保濕效果,每天使用亦可...
LOREAL HYDROFRESH LINE其實我唔係未用過,因為之前網上都好多人讚佢隻GEL好好用,保濕得黎又平,所以我以前都買過黎用.不過一搽上面就好拿又痛,試O左幾次都係咁,就算即刻洗O左佢,都仲係紅晒,所以之後我都冇再嘗試同LINE產品啦...
 
因為咁,今次試用我都有D驚驚地,事關初初試O個幾日天氣好凍好乾,我呢D皮膚好易敏感既人,O係呢個時候試新野,敏感既機會都幾大,不過既然拎O左就試下啦..
 
淡綠色CREAM FORM
 
 
非常易推開..
 
使用次數: 5次
 
一吱出黎原來係CREAM FORM喎!!!因為我初初以為佢同個保濕GEL一樣係GEL FORM,搽上面完全冇唔舒服,第一次用既時候我搽得有D厚,第二次開始我就知道份量啦,薄薄一層COVER晒皮膚就OK,敷10MINS之後WASH OFF或者用沾上TONER既COTTON PAD抹走都得,兩個方法我都試過,用COTTON PAD抹既話,可以令面上仲有少少MASK O係度,會感覺滋潤一D;至於WASH OFF,就會洗走多D MASK,清爽少少,你可以視乎天氣同需要黎揀邊個方法啦,之後搽番平時用既SKINCARE就得啦...
 
使用次數可以每星期1-2次,亦可以日日敷,頭幾日天氣乾我皮膚又乾,所以我係連住晚晚敷O架,之後濕度高番D我就隔晚敷,皮膚真係冇之前咁乾到掹住晒喎!!!同埋真係FEEL到SOFTO左,朝早化妝就最明顯,對於我呢D日日化妝既人黎講,天氣一乾係好難上FDT既,有時甩皮仲樣衰,但用O左佢之後,上粉都仲幾貼服又冇再甩皮,真係唔錯!!!!所以我覺得佢好O岩皮膚缺水又缺油既人用,CREAM FORM成份一定會有適量既OIL,冬天除O左補水,補油我覺得更加重要,唔係水份會好快冇晒O架...
 
LOREAL呢枝MASK平得黎好用,只係個味就麻麻地,有微香之餘又有少少膠味同酒精味,但只係搽O個時聞到,敷緊就冇咩味,所以都算係唔錯,冬天就算日日用都唔肉痛,我諗用完應該會再買,正價係$13X一枝,但如果撞正MANNINGS/WATSONS做75折時入,$10X仲抵呀!!!

沒有留言 :

發佈留言