2009年11月10日星期二

ULTIMA II WORKSHOP

第一次抽中去BEAUTY WORKSHOP,今次係ULTIMA II WORKSHOP,O係CWB一間平時食ALL DAY BREAKFAST既餐廳搞,我仲約埋幾個THE ZTYLE既BLOGGERS一齊去,估唔到平時路痴既我會做帶路O個個,因為呢間野我日日返工搭車都會經過嘛...
餐廳入面都幾暗,所以我影O左好少相咋,但估唔到有野食有野飲喎,ULTIMA II既STAFF亦都好NICE,仲有介紹佢既新PDTS,食完野就到QUEENIE做SHARING啦...
賣相真係好GOOD,不過我去之前食O左野,所以食O左少少咋,同埋有D唔係咁O岩食..
Ultima II ProCollagen 微晶膠原蛋白修護系列包括 3 種產品:
‧ Ultima II ProCollagen 微晶膠原蛋白面部修護精華 ($900 / 50ml) 有助強化細胞再生能力,達補水、淡化乾紋及皺紋、緊緻肌膚功效。
‧ Ultima II ProCollagen 微晶膠原蛋白眼部修護精華 ($500 / 15ml) 有助減少細紋和收緊眼部皮膚,並有助淡化黑眼圈、眼袋及消除眼部浮腫。
‧ Ultima II ProCollagen 微晶膠原蛋白修護面霜 ($800 / 50ml) 有助加強肌膚結構的緊密度,並加強肌膚吸收能力,修護失去彈性及缺水的肌膚。
ULTIMA II - Extraordinaire Supreme 純膠原蛋白極緻水分精華 ($2,800/7枝)
功效:
 
• 高濃度的純海洋膠原蛋白性質與人體相近,能被肌膚直接吸收,深入滲透至皮層,快速補充大量天然膠原蛋白,發揮即時明顯的膠原修護效果。
• 促進膠原蛋白合成及防止膠原蛋白分解,提昇肌膚的膠原蛋白數量,能有效減淡幼紋,全面提升肌膚彈性和緊緻度。
• 修補受損彈性纖維,重整緊密的膠原蛋白排列,令肌膚重現細緻柔滑及剔透亮澤。
• 能瞬間為皮層補充大量水分,並具持久滋潤效果,幫助肌膚全面保濕,迅即消退細紋皺紋。
 
使用方法:
 
• 日常使用:早晚潔膚後,把半支精華塗於臉部及頸前,以指腹由頸前朝上輕輕滑抺至前額,直至肌膚完全吸收。數天後,即可見到肌膚質素明改善。建議每隔4天使用,持續4週,更可達致最理想修護效果。

• 特別療程:針對「封閉肌膚」情況,包括失去吸收力肌膚、嚴重乾燥及缺水肌膚、膚色暗啞偏黃,以及出現皺紋等現象,即可以極緻水分精華進行特別療程:早晚潔面後,將整瓶精華由前頸至前額塗上,由下而上按摩;再敷上Extraordinaire 純膠原蛋白面膜約10 – 15分鐘,有助增強肌膚吸收力,回復透亮柔膚質。
Extraordinaire Supreme Pure Collagen Eye Coutour Reconstructuring Treatment
膠原蛋白眼部重塑精華(HK$1,650/3支)
 
附有6 對眼膜,早晚潔膚後,把適量精華塗於眼周及需要重點改善的眼部位置,或用半支精華素配合一對眼膜敷20 分鐘,以深海角鯊膠原蛋白滋養肌膚。
萃取自深海稀有角鯊的90% 高濃度膠原蛋白,配合高科技將膠原蛋白分子提煉至1000倍微細,大幅提昇膠原蛋白的滲透力,能密集式極速深入眼肌底層;糅合Trylagen膠原激生精密科技,引發三連鎖膠原動力,有效刺激活躍的膠原蛋白「再生、重組、保護」。
每張檯都有2SETS比我地試玩,我地當然勁試啦...HEHE...
借O左KANIX隻手試COLLAGEN LINE..
左起: CREAM, COMPLEX & EYE GEL
呢條LINE都係好爽身,除O左COMPLEX有香味之外,另外2隻都係冇味O架,搽完超快吸收,一D都唔LUP O架,場內QUEENIE都有講佢用隻GEL搽咀,超WORK!!!!
食完野,SHARING之後,我地有同QUEENIE影合照呀!!!佢真係幾靚而且好NICE!!
到走既時候,每位BLOGGER都有一袋GIFT,包裝幾靚O架!!!!
估唔到有得食又有得拎....
盒入面有2枝骨膠原精華同埋1SET EYE TREATMENT(1枝精華+1對EYE MASK)
另外仲有張CD-ROM同 D資料...
今次雖然只係短短一個鐘既時間,不過同幾個BLOGGERS都傾得好開心呀!!!又可以識多D人,下次有機會要再JOIN過...

沒有留言 :

發佈留言