2009年11月3日星期二

肥伴娘最後衝刺~~~

話說大半年前我已經知道今個月中,要做我個好朋友KAREN既伴娘,之前都有的起心肝去減過下肥,食少D野又做下簡單運動咁,不過只係KEEP到個幾月就放棄O左LU,搞到9月去試伴娘裙時,真係冇乜邊件著得落,日頭著既姊妹裙有分SIZE,好多都O岩著仲有鬆添,但夜晚著既伴娘裙就慘囉!!!!冇SIZE分O架,所以下場就係鐘意既冇我份,就算O岩著既都唔多選擇.....
之前抽中飲枝酵素液諗住都有D用掛,可以減到幾磅,不過我又忍唔到口勁食,所以K.O.晒成枝,都只係去到水腫但磅數係冇輕過呀..黎緊12號新娘會去做FINAL FIT,到時我仲有最後一次揀衫,如果真係揀唔O岩我就要全日著姊妹裙O架啦(雖然我冇所謂,應該話係仲好唔使換衫...HEHEH..)不過人地預O左比你,如果著到就梗係好啦!!!係咪??!!!
 
但我呢D CHEAP人又唔想WASTE $$$喎!!!咁O岩之前O係MELING度知道VERT呢隻SLIMMING PDT O係FACEBOOK做PROMO,送100樽比留言既人,就即刻去留啦,上星期就收到通知,今日開始可以去拎,為O左可以早日拎早日試,LUNCH都唔食就即刻去拎啦...
VERT SLIMMING FORMULA 100% GREEN COFFEE EXTRACT  60粒
高菲乃法國純天然綠咖啡萃取物
主要成分為
Svetol,一種經臨床研究證實具有纖體功效且無任何副作用的植物成分。定期服用高菲,其通過科學驗證的綠咖啡精華,定必為您塑造健美體魄。
都好細枝下,但有60粒夠食一個O架啦,一日2次,餐前食...
有助調節腸臟汲取葡萄糖的份量
由於它同時抑制葡萄糖-6-磷酸的活躍程度,故此可以減少葡萄糖滲進循環系統,促進脂肪組織釋出三酸甘油酯。 該些脂肪酸可以轉換成為人體所需之能量,因而帶來
纖體健美的效果。
係膠囊黎不過唔大粒既...
佢話原價$398 O架,同埋佢成份好似都幾天然,我會食一排REPORT下佢得唔得先....
WEBSITE: http://www.vert.com.hk/
P.S. 抽唔中SOFINA心情好DOWN呀!!!好在都有呢盒野拎,同埋又收到ELLE.COM抽中O左最佳COMMENT之一,有2枝LANCOME MASCARA(震震O個枝BASE同HYPNOSE MASCARA),都叫做開心番D....

沒有留言 :

發佈留言