2009年11月2日星期一

新嘗試---一束束EYELASH

BONJOUR買既一束束EYELASH $12
見到有SIS用一束束FAKE EYELASH貼,效果真係好自然,佢話佢都係用卓悅十幾蚊盒O個D,見咁平於是去O左買啦,都有幾款揀,不過我第一次用,梗係買至平O個隻啦..
夾EYELASH鉗一個...
貼O左就係咁O架啦,比我想像中易貼,但我唔知貼幾多先O岩,我用O左8束...
合埋眼同下面向上睇都好自然...
不過好似有少少長,其實我都有O係卓悅研究O左好耐,有冇分長短,但我又好難分,可能我買O個間SHOP唔多款揀啦,不過開眼睇又唔覺好長,只係合埋眼同側邊睇長O左D囉..等我試下貼出街先..

沒有留言 :

發佈留言