2009年11月27日星期五

小惡魔EYELASH MAKE UP

大家仲有冇印象之前我要做伴娘,爭扎O左好耐都未決定好用邊對FAKE EYELASH既??!!原先我真係諗好O左用VOLUMN O架啦,即係之前我POST過眼妝O個個,但最後估唔到我係用O左好誇既小惡魔呀!!!因為朝早用VOLUMN O個對既時候,唔小心整爛O左,咁我屋企除O左佢,就只有交叉7呢款超自然既EYELASH,所以都迫住用小惡魔囉..
小惡魔EYELASH就係呢對啦...
之前其實我有試過戴過佢O架,但呢個唔係伴娘O個日既妝,但都係差唔多O架啦...
只係搽O左好淡眼妝既時候..
戴O左小惡魔...
下面望上去既角度...
戴O左對眼真係SHARP好多..
影相出黎其實係OK既,不過真人睇就有少少誇,因為佢係一束束都幾長下.
不過O個日我用O左佢,真係就算塊面D妝幾溶都好,起碼影相O個時對眼仲係好OK既,用佢真係好過搽好濃既EYELINER同E/S啦....

沒有留言 :

發佈留言