2009年11月8日星期日

又黎團購收穫:弄裡人佳鞋~~好靚喎!!

之前發O左癲,成日上BE TRADE版睇野買野,呢2對鞋都係上個月落ORDER買既,今日終於有得拎啦,真係好對版喎!!!好滿意呀!!!!
平底斯文鞋,前面係絨布,上面有個蝴蝶,後面係仿蛇紋...
著O左就係咁既(我對腳真係好好肉地喎!!!)不過對鞋有少少鬆,加個鞋墊就GOOD FIT..
另外呢對我超鐘意呀,黎緊呢個冬天應該會勁著,HAHAH...
淺灰O個PART係"猄"皮,上面墨綠色既係針織,除O左咁著仲可以反落黎O架...
今次訂既鞋,QUALITY都好好喎!!!唔會話走樣唔對色,而且都唔貴,2對鞋連運費都係$145咋,如果O係HK買呢D款式一對都唔止啦....
黎緊仲有D PAPER MASKS同頭飾仲未到,拎埋就完晒呢次團購既野LU,我諗有排都唔再買住,因為真係會上癮O架!!!成日都心思思上TRADE版,無事唔睇少破財呀!!!!

沒有留言 :

發佈留言