2009年11月1日星期日

CLINELLE TONER & CREAM用後感

試用O左CLINELLE有成個星期啦,係時候要上黎REPORT下用後感,試用其間我除O左EYE PDTS,真係只有搽呢2樣PDTS,不過之後有加番ESSENCE,因為開始轉涼呀!!!
 
 
皮膚狀況:
混合性偏乾皮膚,易敏感,尤其轉季時候,會特別乾燥起粒粒,痕癢泛紅..
使用次數: 各17次 使用程序:早晚使用,洗完面之後,搽CLINELLE SOOTHING SKIN TONER,每次大約噴3下O係掌心,雙手按勻之後全面及頸部輕輕印上,再搽EYE PRODUCTS,然後搽CLINELLE INTENSIVE CREAM,每次用約一粒車厘子既份量,全面連頸搽均,但因為我面頰,額頭同頸比較乾燥,所以會再O係呢D地方搽多少少...
SOOTHING SKIN TONER 舒緩爽膚液 200ML (圖中係我每次用既份量)
TONER係水狀,帶少少黃色,可能成份入面有洋金菊,所以都有陣天然既草本味道,按上面極易吸收,基本上按2-3下已經OK,即時FEEL到皮膚好SOFT,搽完唔係十分爽身,但又唔會好LUP,而且噴咀設計比較衛生方便,因為每次只要噴幾下就OK,又唔需要用COTTON PAD,比平時用開要倒出黎既TONER節省得多,如果唔想噴O係手搽,就咁噴上面按都可以...
INTENSE SKIN MOISTURIZER 高效保濕潤膚霜 50ML (圖中係我每次用既份量)
個CREAM推開係咁既..
推勻個CREAM會明顯見到有光澤既..
呢個再明顯D...但其實等一陣(1-2MINS)到,佢會吸收晒就唔會令O架啦,唔使擔心搽完好油,係唔會O架...
佢係豐盈既CREAM FORM,因為而家都開始入秋,所以我用既份量亦都比之前搽CREAM時係多O左,雖然TEXTURE係比較RICH,但因為本身都寫係SUITABLE FOR DRY COMBINATION SKIN,所以對我黎講係完全唔LUP,而且轉季開始補水之餘,亦需要適當既油份.最值得一讚既係個CREAM有好香既LAVENDER味,我個人對於香薰味係極度鐘意,所以每次搽完CREAM我都會按熱雙手包住面同O係鼻位聞下,即時好RELAX呀!!!

其實以前我都用過唔少CLINELLE PDTS,舊VERSION既MOISTURE GLOW同TONER一度覺得好用O架!但可能年紀大O左塊面比以前乾燥啦,呢2隻PDTS已經唔太O岩用LU,對我黎講太爽身,所以之前佢轉新FORMULA時,舊VERSION特價我都冇意欲再買,咁O岩新FORMULA出有得試用,我就JOIN黎試下啦,呢次用完之後,我覺得枝新出既CREAM唔錯,因為隻LAVENDER味深得我心,HAHA...

不過試用既日子之中,後段即係呢2日開始明顯轉涼乾燥O左,我只係用完TONER再搽佢覺得比初初用冇咁夠潤,要加番ESSENCE先得,對於我呢類皮膚比較乾既人,我諗佢春夏只係搽佢已經OK,但冬天就一定唔夠,要加番油OR更潤既ESSENCE打底用...
另外我都講O左我好易敏感,咁O岩呢2日轉涼我有少少起,明顯試到枝TONER係有SOOTHING功效既,因為呢排天氣轉我除O左乾之外,面頰位仲紅紅地,搽乜野都會有D拮既感覺,但搽呢個TONER完全冇事,仲有少少CALM DOWM既效果,反而個CREAM搽上去O個下有少少拮,但只係一陣,之後又冇事喎,可能我真係太乾啦,
我覺得如果係敏感肌,平時兩樣產品都可以放心使用,不過如果係敏感中既話,枝TONER就比較O岩用D,因為佢完全冇刺激性好溫和,又可以CALM DOWN皮膚,雖知敏感既時候係好需要保濕嘛!!!
產品DETAILS可到以下WEBSITE睇:
http://www.theztyle.com/space.php?uid=1406&do=blog&id=17234

沒有留言 :

發佈留言