2009年11月14日星期六

又黎團購收穫:EUNICE MASK/COLLAGEN MASK+飾物

話說我之前中O左BE團購癮,呢批係LAST ONE啦,我已經收晒所有團購既野LU...
EUNICE PAPER MASK + COLLAGEN MASK
今日OFF O左半日假去FINAL FIT姊妹裙,所以早O左去荃灣拎埋D PAPER MASK,咁就可以快D有得用,唔係就要等阿LING去完旅行,12月先有得拎啦....
佢仲比O左2枝ESSENCE我呀....GOOD!!!
另外我再追加既2件飾物收到啦,呢間野真係QUALITY好好...
個頭"COOL"勁閃呀!!!!超靚...
佢D石係側埋大半邊,唔會成個都有咁誇,黑色地方係緞面...
我帶得有D求其,因為個頭吹完風好亂..
但真係好滿意呀,我做伴娘O個日決定唔用上次買個珍珠夾用呢個啦,只要捲曲少少髮尾就得,好方便..
仲有個立體心心鍊..
2樣野連晒所有POSTING(包括內地到HK,訂O個個人再寄比我)都係$16咋,抵到爛...

沒有留言 :

發佈留言