2010年1月17日星期日

清貨行動: ACTION TWENTY

最近清貨進度明顯好O左,我諗同冬天搽得多O左野有關,所以唔夠一個月又出清貨文啦...
MANE'N TAIL HERBAL GRO SHAMPOO 355ML(按此 )
--用得竟然比CONDITIONER慢,真係估唔到,呢隻SHAMPOO比較滋潤,冬天OR頭髮有染電既SIS都O岩用...
LUSH OATIFIX(按此 )
--因為有COUPON先買既雪糕MASK,因為冬天都要用D雪凍既MASK所以我要一襯天氣冇咁凍就爭取時間用,唔係一個月係用唔晒,佢係集滋潤同去角質於一身既MASK,冬天用好溫和而且味道幾香甜...
BIORE CLEANSING OIL 150ML(按此 )
--用O左好多年LU,好好用...
VICHY C X P LIFTACTIV 50ML(按此 )
--真係幾WORK既LIFTING CREAM,不過我用O左唔夠一個就用晒啦,因為搽埋頸份量用多好多...
CUTEX NAIL POLISH REMOVER 100ML
--一般既洗甲水,不過買O個時趕住用求其買既...
SKII EMULSION(SAMPLE)
--冇香料既乳液,O岩皮膚敏感用..
LJ ESSENCE(安瓶裝)
--之前團購MASK送比我試既,LOTION FORM冇咩特別..
SALLY HANSEN MEGA SHINE
--KEEP住用既TOP COAT,好好用...
KANEBO BRIGHTENING LOTION(SAMPLE)
--真係抹到污漕野既LOTION,但對皮膚有少少刺激...
ORIGINS MAKE A DIFFERENCE CLEANSING MILK(SAMPLE)
--好一般既CLEANSING MILK,冇咩特別...
CLE DE PEAU SOOTHING LOTION(樽仔)
--CKM番HK大手入CLE DE PEAU時倒比我試既LOTION,好似TONER FORM但對輕微敏感真係WORK,但止唔到痕,不過退紅幾有效,我唔係成日用,所以都用O左半年..
JIMMBENNY SEAWEED ANTI BACTERIAL CLARIFYING MASK 100ML(按此 )
--用開既消炎MASK,好MILD O岩敏感皮膚用...
AQUA LABEL MOIST LOTION 35ML(SAMPLE)(按此 )
--幾清爽既保濕TONER..
NYX MEGASHINE TEA ROSE LIPGLOSS(按此 )
--隻色淡淡地好O岩平時用,用埋呢枝我只係用剩1枝DOLL PINK,不過佢好SHARP下有排搽...
GEOFLAIR LAVENDER LOTION 30ML (按此 )
--香薰味好濃郁既LOTION,保濕滋潤度都唔錯...
CLINELLE INTENSE SKIN MOISTURIZER 50ML(按此 )
--有少少香薰味既LIGHT CREAM,平日用唔錯..
BIO-C-ZIWI 骨膠原漂白面膜 250ML
--超好用既MASK,用完皮膚白淨O左又滑O左,仲幾滋潤添,呢罌我用O左唔夠3個月已經用晒LU,可惜我唔知邊度有得賣,係之前團購買番黎既...

沒有留言 :

發佈留言