2010年1月19日星期二

是日小購物: MUJI + MANE'N TAIL + SASATINNIE

睇到FACEBOOK SASA既PROMO出O左,又上BE見有SIS SHARE MUJI BLUSH做特價,MANE'N TAIL今日O係SOGO LAST DAY85折,即刻襯出去食LUNCH時全部襲擊晒番黎...HOHOHO.....
SASATINNIE甲油 $35/2枝, NUXE MULTI-USAGE DRY OIL $15/10ML(換購價)
MUJI BLUSH(單色) $35, 無漂染COTTON PAD $18
MANE'N TAIL DEEP MOISTURIZING SHAMPOO $74.8 (原價$88)
因為太想試枝NUXE啦,所以夾硬又買多2枝甲油換購,仲要好低能枝淡啡色原來買O左DOUBLE,不過我費事拎去換啦!!!NUXE係萬用OIL,如果買原枝貨SIZE驚用唔晒夏天又唔O岩用,而家佢細細枝O岩晒....
MUJI BLUSH我想買好耐,因為原先用O個盒淡色(自然色)BODY SHOP BLUSH用晒,之後又以為MAN會幫我買到NARS BLUSH,所以一直忍手唔買住,但今日上BE見到原來佢做特價呀!!本身都平好似$4X盒,而家只要$35一定要買啦,不過佢唔閃得2隻色咋,我買呢盒係偏ORANGE..
試過上面都幾自然,睇佢唔係好多,應該唔使一年就可以用晒...
MUJI COTTON PAD有一排冇用LU,佢係無漂染好天然,對皮膚既刺激好低,仲可以挪開好多片當LOTION MASK敷,唯一唔好係佢會有棉絮...
MANE'N TAIL之前用開既草本SET用晒LU(只有枝SPRAY未用晒),不過我仲有其他BRAND既CONDITIONER未用晒,想買番枝SHAMPOO ONLY,見佢而家單買一樣野都有85折,真係O岩晒,我去到買呢枝係LAST ONE咋,DEEP MOISTURIZING LINE超好賣...

沒有留言 :

發佈留言