2010年1月31日星期日

KONAD印甲班~~~~超好玩呀!!!!

今日因為MIRUKU JACKIE既邀請,等我都可以參加呢個印甲教學班,地點係O係BL既OFFICE,不過因為我未去過&唔識去,所以約埋抽中O左既LINGLING一齊去,O係樓下已經見到AMY同艾莉絲啦...
平日成日上網傾計交流既JACKIE,今日終於見到真人啦,齊人之後,我地就拎埋自己D工具同今次既GIFT開始玩啦....
MIRUKU準備O左好多印油比我地玩呀!!
原來今日有直播O架,都唔知添....XDDD...
今次JACKIE有幾個示範:
印圖案
漸變
貼閃石
法式印甲
同我一齊黎既LINGLING,仲有KB...好開心又見到佢呀!!!
KB印既千鳥紋印花,超靚呀!!!
我既玫瑰花圖+閃紅底油...
阿KAT既閃紅色底油好靚!!!之前睇到有人玩玫瑰花圖已經覺得好靚,不過我冇買呀!!因為塊版其他圖好似麻麻,我又已經買O左D,等我下次先入啦..
不過我仲係唔係好熟手,尤其係刮版,AMY同阿KAT已經好有耐性教O左我好多次,不過我都係成日刮唔得好,我會返去努力練下O架啦,另外仲學識O左好多SKILLS,知道膠紙咁好用之後,我可以慳番好多洗甲水LU...YEAH!!!
愈睇愈中意....HEHEH...
特別鳴謝阿KAT & AMY兩位高手!!!
當然去到甲班,一定又有買野& GIFT O架啦...
KONAD甲油,係今次邀請既GIFT...我揀O左超SHARP既螢光粉紅同螢光黃,仲有我好鐘意既粉紫..
2包閃石係再買野既FREE GIFT...
 
 
呢D就係買既: 閃銀TOP COAT,粉黃,紅色,珍珠藍印油...
4塊版,入O左M3同3塊新版: M79,M81 & S10
仲有買O左枝貼閃石用既TOP COAT,不過我唔記得影...
今日真係好開心,玩到6:30先走呀!!!!
THX BL & MIRUKU...
 
我個位&工具...其實已經玩O左先記得影相...

沒有留言 :

發佈留言