2010年1月6日星期三

是日小購物: UNIQLO MICROFLEECE+SASATINNIE NAIL POLISH

只係晏畫出O左去一陣,行過UNIQLO同SASA,就忍唔住入去買O左野啦....
不過都係平野黎,好抵買...
UNIQLO MIRCOFLEECE $99 (限定價)
好薄身既FLEECE,唔太凍既時候可以當外套,凍既時候再加件厚褸都OK,而且$99真係好抵,UNIQLO既料一向都唔錯,我自己要O左件格仔,另一件就比O左阿媽..
SASATINNIE NAIL POLISH $35/2枝
唔中FACEBOOK既10枝SASATINNIE甲油都唔緊要,自己去買...HAHAH....
只係$17.5枝真係好抵,不過我想買O個隻深啡買唔到,遲下去第2間搵下先...
其實佢有幾隻紫色都靚!!!好想買晒O架,不過番屋企睇下,原來呢幾個月買埋買埋好多紫色啦,我真係一見紫色甲油就失控.....XD..
我既甲油有好多紫色呀!!!
試搽O左隻淺紫色...真係像真度好高....
CUT短晒D指甲,真係好肥嘟嘟呀!!!
SASATINNIE甲油比較水,至少要2層先會實D色,呢個我搽O左3層O架,佢唔算好快乾,但唔易花呢度幾好....平平地買多幾枝都唔肉赤...

沒有留言 :

發佈留言