2010年1月12日星期二

CLINIQUE新品試用分享會--LASH POWER VOLUMIZING MASCARA

今晚去CLINIQUE LASH POWER VOLUMIZING MASCARA新品試用分享會,其實之前都收過EMAIL有關呢個活動,不過O個時唔知係D咩黎又冇朋友話會去,JOIN O左驚好悶,而家有熟識既BLOGGERS帶就最好啦,齊齊玩開心D,不過去到有一半既人都識得O架原來,有D仲要前幾日先見完,HOHOHO......
CLINIQUE @ IFC SHOP
因為我放O左工先可以去,所以成7點先到,O個時已經有好多人啦,BA已經幫緊SIS試搽新出既MASCARA,個個都好BUSY呀!!!所以我周圍影下相先..
仲有飲品同小食..
雖知個個未食飯,我都唔例外肚仔有D餓,即刻拎野飲同食幾塊餅先...
左起:
LASH BUILDING PRIMER..
新出LASH POWER VOLUMNING MASCARA
因為BA仲係好BUSY既關係,而我本身有搽MASCARA,所以只係想試搽一邊,既然係咁,不如我自己黎啦,問O左BA拎 MAKE UP REMOVER同MASCARA就即刻搽啦...
舊VERSION我都好鐘意,佢係1邊梳1邊刷頭,搽完好DOLLY O架而且又好防水,仲要用暖水就可以卸,超級方便...新出既比舊VERSION搽完更輕身,搽多幾層唔會一舊舊而且好CURLING呢度好,因為東方人既EYELASH係好易"DUP"落黎O架,呢隻係專為亞洲人設計,會更加O岩用...
同場有個畫眼妝比賽,人人都要交O架,其中3位會有GIFTS,我初初都有心機想用下E/S搽上去,只不過搽極都唔上色,於是我只係用O左EYELINER BLEND開,加水筆勁畫當MASCARA算啦,點知比人揀中O左喎!!!!個STAFF仲同我講D MASCARA畫得好靚,第一張已經揀中啦....真係傻人有傻福...YEAH!!!
左起:
比賽嬴既獎品:
MOISTURE SURGE  EYE MASK一盒
今次活動既SAMPLES小禮物:
YOUTH SURGE NIGHT 7ML
LIPGLOSS
DERMA-WHITE 2-WAY
P.S. 今次見到好多熟悉既BLOGGERS,仲有識到D新朋友,細諾比仲有同我搽LIPGLOSS添呀!!好搞笑!!!!而CLINIQUE既BA同STAFF都好NICE,我地個個仲有影單人照,即時PRINT比我地留念O架,真係好細心呀!!!

沒有留言 :

發佈留言