2010年1月29日星期五

CAREZONE P-CURE TUNING ESSENCE

毛孔一直我好想解決又搞極都搞唔掂既問題,所以有咩話可以收毛孔既產品,我都好想去試下....
 
今次有幸試用CAREZONE P-CURE TUNING ESSENCE,真係O岩晒我心水!!因為我好心急想試,所以可以拎既第一日已經即刻去攞O左番黎啦!!!
原本以為只係得一枝ESSENCE,點知拎比我既,竟然係一盒SPECIAL SET喎!!!
入面有一枝45ML貨SIZE既ESSENCE,仲有兩枝各25ML既TONER同EMULSION呀!!!真係超級SURPRISE!!!!
 
既然人地比得一SET你試,咁我當然係用晒呢3STEPS啦..
 
皮膚性質: 混合偏乾,易敏感
 
ESSENCE
使用日期: 16日
次數: 32次
GEL LOTION FORM既質地,帶著似薄荷/尤加利呢類比較FRESH既味道,佢既泵口比較細,如果FOR全面搽要泵3-4下先夠,但只係重點搽T-ZONE同鼻側近面珠位既話,真係泵1-2下就已經足夠,份量唔使好多,質地超易推開,搽上面唔需要點按已經吸收晒..
出面一般市面既收毛孔既ESSENCE都不外乎分為兩款:
 
-- 用矽既成份修飾毛孔,視覺上好似填平毛孔咁,但其實只係假像,似化妝品多D,冇任何改善作用..
 
-- 用酒精/果酸等比較STRONG既成份,令毛孔乾淨同平滑,從而改善膚質,不過太刺激皮膚,而且令皮膚變乾...
 
呢隻ESSENCE其實同上面兩款都唔同,佢唔會令你皮膚乾,仲有少許保濕成份添,成份好天然,唔會刺激皮膚,所以我都好放心全面搽,由第一日搽到而家已經兩個星期,都完全唔會引起敏感,亦冇不適現象,而且搽完塊面即時摸落好SMOOTH,不過...你話毛孔有冇細到呢???就唔係好覺啦,尤其係鼻位我毛孔既重災區,同兩星期之前係一模一樣,大到化妝都爭D遮唔晒...但鼻側近面珠O個個位反少有少少改善,唔通佢係對缺水型毛孔先有效....??!!!
TONER
使用日期: 7日
次數: 14次
 
味道都似ESSENCE,不過就淡好多,TONER係好水既質地,用COTTON PAD抹面會即時覺得好FRESH同乾淨,不過佢唔係好保濕,個人覺得用完有少少乾,我諗夏天用會適合D,同埋因為佢係水狀,我用得超快呀!!!都未試夠兩星期,只係一個星期已經用完...
EMULSION
使用日期: 16日
次數: 32次
 
比較LIGHT既乳液,味道都係同ESSENCE/TONER差唔多,不過佢又比TONER濃少少,比ESSENCE淡少少,介乎中間啦!!乳液狀好易推開,搽完覺得都OK保濕既,不過而家天氣用係唔夠滋潤,我要再另外加CREAM先得...
 
後記:
 
其實呢SET野都算係幾溫和又天然,可能毛孔問題都需要多D時間先可以改善到,兩個星期係仲有進展既空間既,同埋佢真係咩皮膚都用得到,如果你係OILY SKIN,我諗基本上只係用佢全LINE已經OK,就算係敏感/偏乾皮膚一樣O岩用,只要O係LAST STEP加番CREAM就可以,都幾方便....
 
而且佢價錢都唔貴,好似呢SET都係$2XX,真係試得過O架....

沒有留言 :

發佈留言