2010年1月2日星期六

AQUA LABEL貼心小禮物試用篇

仲記得月中我收到AQUA LABEL PR/MARKETING送黎既小禮物嗎??收到既當晚,我已經開晒黎用O架啦,枝LOTION同ENHANCER都用O左有個幾星期啦....
當日收到既野...
MOIST CHARGE MASK
添加23ml大量美容液的紙狀面膜。面膜的保濕成分可深入已硬化且難以吸收保養成分的角質層,將多重複合保濕精華瞬間大量注入肌膚,使用後立即回復彈性柔潤感!
打開就係咁既,CUTTING超貼面,D ESSENCE好夠但唔會滴到周圍都係...
好多人都話佢有酒精味,我又覺得OK喎!!!本身我皮膚好易過敏,敷完一D事都冇,不過佢就真係保濕ONLY唔滋潤O架,個人覺得夏天敷會O岩D,冬天用PAPER MASK都係凍凍地...HEHEH...但佢質地清爽我就幾鐘意,因為一敷完就即刻可以搽SKINCARE,夠方便..
MOIST LOTION R & AQUA ENHANCER MO (個樽身係舊VERSION不過入面係升級版)
MOIST LOTION R
能將滿滿的多種複合保濕精華送進肌膚底層,讓妳的指尖都能感受到肌膚的彈性喔!
保濕成分充分導入,肌膚紋理更細密,毛孔更緊緻。
用指尖輕輕摸,就知道肌膚多麼水潤有彈性!
AQUA LABEL ENHANCER MO
全新升級版「赤之保濕」系列,含嶄新「高密度水潤配方」,強化肌膚天然的保濕機能,配合AQUA LABEL獨有的導入滋潤成分,迅速將滋潤成分完全導入至肌底,徹底滲透、持續滋潤,並留守其中,持續發揮修護功效。配合更多修護成分如:雙重透明質酸及骨膠原GL,給予肌膚加倍滋潤的同時,提升肌膚密度,增添柔嫩彈性與緊緻,肌膚充滿Power!
佢地都係好水既...
TONER我覺得比較爽身,而家用冇咩特別,反而ENHANCER就真係唔錯,平時我搽完EMULSION搽佢,真係保濕D O架,之後再搽少少CREAM已經夠,而且唔LUP唔會影響之後搽既野....

沒有留言 :

發佈留言