2010年1月22日星期五

是日小購物之COLOURMIX+KONAD印甲第四回

今朝返到公司,一開電腦又上黎BL睇野,見到ELYSE話COLOURMIX而家CWB開O左新店,新張期內買任何野有盒指甲用閃石/閃粉送喎!!!即刻兩眼發青光啦!!!!雖然我都知佢應該要買一個額先有得送,不過LUNCH TIME點都要死過去睇睇先...
去到即問BA啦,佢話真係要買滿$100先有得送,咁我問佢可唔可以睇下係咩樣既,個BA雖然唔多情願不過都有拎比我睇,就係呢盒啦:
閃石/閃粉/閃片
 
都OK喎!!!日本野黎添...第一二行既閃石/珠唔係多,不過第三四行既珠珠/閃片/閃粉都幾大包喎!!都OK呀!!所以即刻O係SHOP入面搵野買啦,最後買O左呢幾樣野:
 
 
KATE洗甲水 $28/230ML
 
冇錯,前幾日先入O左枝,不過最近玩甲玩得勁O左,洗甲水好似倒水咁用,買定都冇壞,而且佢真係好過我用緊既SALLY HANSEN..
 
 
樽口細D倒都唔會倒多O左..
 
而且清潔能力好好多,比喻黎講既話,如果我用SALLY HANSEN要用10秒抹走晒所有甲油既話,KATE只要4秒,唔怪得之佢成日斷貨,不過而家CWB多O左間COLOURMIX,入貨地點又可以多個CHOICE啦...GOOD!!!
 
 
GOLDEN ROSE甲油 $18/3枝
 
去到又點會唔買GOLDEN ROSE甲油呀!!之前要去中環買,而家CWB有方便好多呀!!!!我入O左枝黑色(原來我係冇既),淺粉紅同透明閃(因為之前見ELYSE用閃甲油搽幾靚)..
 
 
2-WAY粉樸$11/2個,KOJI CLEAR/WHITE膠水$10/$11
 
本身用黎替換既2-WAY粉樸有D殘,順手就買埋,KOJI膠水以前用過CLEAR同黑色都幾好用,今次唔買黑色入枝白色...
就係咁我就拎O左盒閃粉/閃石玩啦....YEAH!!!
 
同場加映:
 
為O左聽日GATHERING我今晚又油O左新甲啦,仲用O左今日新買既GOLDEN ROSE添...
 
 
GOLDEN ROSE黑色甲油
 
 
加O左GOLDEN ROSE閃甲油
 
 
用O左M59雪花...
 
 
今次雖然有D位都係印得歪O左,不過全部都係一TAKE過O架,用O左好少時間咋...
 
 
D雪花用O左銀色印油,下次用白色可能會再出D,而家似暗花...

沒有留言 :

發佈留言