2010年1月22日星期五

第一次JOIN既BL GATHERING

平時我都唔多JOIN GATHERING O架,不過今次見好似幾好玩,而且又可以見下D新舊相識既BLOGGERS,所以好早就報O左名啦,仲拉埋MOCHA一齊JOIN,有個伴冇咁悶嘛!!!
 
今次GATHERING既地點係MK PRESS CORNER,儘管詩詩好好SHOW晒地圖同講埋點去,對於我呢個港島人黎講,都仲係一頭霧水,於是我問MOCHA識唔識去,佢話識喎!!!咁我地一於約埋一齊出發啦....
 
由於我一心指意晒MOCHA,所以連地址幾樓仲有間野既名都冇記呀!!!HEHE.....去到O個條街MOCHA話唔記得幾多號喎!!!死啦.....我都唔知喎!!好在我有詩詩個電話,即刻CALL去求救啦....但原來我地已經O係PRESS CORNER對面啦,仲見到詩詩O係露台同我地揮手添...
 
上到去見到BL既ADMIN3人組....門口擺O左好多GIFT呀!!!
當時人唔多,我只係同DAISY & ELYSE相認咋,我仲同ELYSE一齊坐,成個下晝我地勁傾計!!!
 
之後人開始多啦,黑咪&佢個FD啦,阿KAT(我走O左去比佢睇指甲呀!!!),LALA(不過我冇機會同佢講野),FANNY,KB(真係好靚女呀!!!)...仲有PAT PAT,唯一既男BLOGGER....
到咁上下就跟RUNDOWN開始啦,BL講下大計,貓仙人出場......ELYSE好想出去O架,但次次都唔夠人快...
 
仲有開餐...
其實我由頭到尾都冇出過去....HEHE..
我呢D懶人叫MOCHA幫我拎野食呀野飲呀!!!!HOHOHO.....唔該晒MOCHA!!!
地下一袋袋紫色既就係我地每人都有既手信啦....
我O個袋就係有呢D啦..
2枝VIT WATER已經比我KO O左LU,淡淡地都幾好飲,不過唔係好知佢係咩味...HAHH...
估唔到有BVLGARI SKINCARE SAMPLES喎!!!香水就用過,佢既SKINCARE真係未試過....
另外仲有D SAMPLES....OO..又有BB CREAM???我先執O左堆SAMPLES出去又拎番D番黎???!!!OH...NO..
 
今次仲有好多其他抽獎O架,不過我一向呢D現場抽獎冇咩運,我同MOCHA咩都冇呀!!反而坐我另一邊既ELYSE樣樣都中...所以佢走O個時超大袋又超重!!!!
 
MOCHA仲比O左D佢最近買既 NARS同BOURJOIS LOOSE POWDER我試..
 
BOURJOIS真係如佢所講偏紅O左D,NARS就O岩我地用...
 
 
完O左GATHERING去O左卓悅買枝畫花筆...$12..
 
 
掃頭好長O架,我見有人用黎畫D波浪圖(定係幾何O個D)幾靚,買黎第時挑戰下先..

沒有留言 :

發佈留言