2010年1月13日星期三

LUCKY一浪接一浪.....今次係ZA & CAREZONE

最近真係好LUCKY呀!!!自從近X'MAS時開始,就抽中好多試用啦,又有FREE GIFT,今日又去拎O左2份野啦,1份係ELLE.COM最佳留言既ZA FDT SET,另1份係THE ZTYLE.COMCAREZONE試用....
ZA FDT SET:
1) 09年底出既限量粉盒(心心型)
2) 2-WAY CAKE REFILL #21 +SPONGE
顏色應該幾O岩...
3) SKIN BEAUTY LIQUID FDT #32
4)密粉餅 #1
我上網睇過,除O左LIQUID FDT #32係深色D之外,另外2個都係淺色既,所以一定O岩我,收到呢個真係好開心,因為原先用緊既COFFRET D'OR 2WAY就用晒,而家可以試用下佢好唔好,如果OK就唔使買住,又可以慳番...
CAREZONE DOCTOR SOLUTION P-CURE TUNING ESSENCE SPECIAL SET
有1枝45ML ESSENCE+25ML TONER+25ML LOTION
初初只知道佢係UNDER LG既BRAND,收到盒野先見到BY ISA KNOX喎!!!ISA KNOX我以前好鐘意用O架,唔知呢個係咪真係收到我D勁大毛孔呢???!!!佢打黎O個時只話我抽中ESSENCE,原來係一SET野,有埋細枝裝既TONER同LOTION,可以成條LINE試用...
不過盒野全部都係泡菜文黎,我唔知要搽幾多O架,都係自己隨意咋!!!今晚會即刻開始試用,大約1-2星期之後會出用後感,到時再分享啦...

沒有留言 :

發佈留言