2010年1月20日星期三

敏感皮膚都O岩用喎~~~THE BODY SHOP NUTRIGANICS.

多謝BE & THE BODY SHOP,等我可以有新品試用,呢個係1月20號即係今日先正式發售,全線有7件產品,今次試用既係其中既4件:
左起: FOAMING FACIAL WASH, REFRESHING TONER,SMOOTHING DAY CREAM & SMOOTHING NIGHT CREAM
全新Nutriganics™天然有機營膚系列,系列中的7款產品均符合國際權威機構─ECOCERT歐盟有機認證發出的有機認證標準,專為首次發現第一道歲月痕跡的女士而設,臨床測試顯示,Nutriganics™天然有機營膚系列可撫平面部幼紋同時,能使肌膚健康再現,綻放讓人羨煞的最佳狀態...

ECOCERT歐盟有機認證代表系列產品蘊含超過95%天然成份,有機成分佔整個產品的10%或以上,當中蘊含的有機巴西棕櫚樹油能補濕修護;有機橄欖油能滋潤抗氧化;有機蘆薈則有效紓緩鎮靜,多種天然有機成份能改善膚質之餘亦能令你肌膚散發健康光澤光彩,嬌嫩細緻...
試用日期: 7-10日
Nutriganics™ Foaming Facial Wash 有機營膚潔面泡沫 $189/150ML
使用次數: 17次
泡沫好CREAMY...
FACIAL WASH一按出黎已經係泡沫,非常方便,尤其O係冬天凍冰冰既天氣之下,就更加唔想起泡咁麻煩,泡沫好CREAMY同綿密細緻,我會輕輕沾濕塊面,之後落泡打圈按摩,因為好CREAMY所以好好推,基本上1-2泵已經足夠全面使用,因為我係混合性皮膚,所以重點按T-ZONE同下巴位置,過完水乾淨之餘又唔會覺得乾!!!證明佢清潔力好足夠,味道亦都幾清香好聞...
Nutriganics™ Refreshing Toner 有機營膚清新爽膚水 $189/200ML
使用次數: 15次
 
 
水狀既TONER...
 
佢好爽身,指示係要倒O係COTTON PAD抹全面,抹完個刻即時吸收晒,保濕度一般,而且佢隻味初初聞有D怪,唔知點解我覺得好似中藥既味道,要耐O左先習慣.....
 
 
Nutriganics™ Smoothing DayCream 有機營膚幼滑日霜 $239/50ML
使用次數: 7次
 
 
杰身CREAM FORM...
 
 
推開水潤同令身...
 
DAY CREAM水份比較重,極易推開,味道好清香,搽上面只需要輕按幾下已經完全被皮膚吸收,即時感覺保濕同SOFT,不過LUNCH之後開始覺得唔夠滋潤,因為試O個時我冇搽其他SKINCARE(除O左EYE PRODUCTS啦),係想試真D個效果,所以連ESSENCE都冇用,可能因為咁唔夠啦,之後要搽埋ESSENCE先得...
 
 
Nutriganics™ Smoothing NightCream 有機營膚幼滑晚霜$289/50ML
使用次數: 7次
 
 
比DAY CREAM更杰身...
 
 
推開質感比較厚..
 
NIGHT CREAM油份較高,但搽上面竟然吸收得比DAY CREAM更快,而且唔會油光滿面,真係好驚喜!!!基本上CLEANSER,DAY & NIGHT CREAM既味道都係一樣,只不過CREAM就濃郁D,CLEANSER就比較淡味,瞓覺既時候都仲聞到陣陣NIGHT CREAM既味道,感覺RELAX,呢個就算唔搽ESSENCE都冇問題,佢滋潤功效更出色.成個系列我最鐘意係CLEANSER同NIGHT CREAM...
 
總結:
 
使用期間既個多星期天氣成日轉又落雨,對敏感皮膚黎講真係好有影響既,但我完全冇敏感不適情況出現,雖知我係屬於易敏感同時易出粒粒既皮膚,所以選擇護膚品要好小心,因此我試用初期係逐樣加,第一樣試CLEANSER先,用O左2次都冇問題再加埋TONER,都OK我就再加DAY CREAM同NIGHT CREAM,我都好SUGGEST敏感皮膚唔好一次過轉晒全線產品,可以好似我咁逐樣加,等皮膚有時間適應....
 
用完我覺得真係值得推薦比敏感皮膚既SIS用,而且保濕滋潤方面都OK,尤其係NIGHT CREAM,O岩O岩好又唔會LUP,不過ANTI-AGING方面就暫未見成效,因為試用時間都比較短,只係搽完係有SMOOTH同SOFT O左,我諗要起碼用夠28日先知道佢呢方面既成效....


沒有留言 :

發佈留言