2010年1月9日星期六

米字國的手信+抵爆PRIMARK BOOT

自從上個月睇完阿MI去米字國PRIMARK買到既平BOOTS之後,就一直都好想買,咁O岩X'MAS既時候,我個BEST FD KAREN去米字國+法蘭西度HONEYMOON,即刻落ORDER叫佢同我買啦....
不過佢話最尾一日先幫我買到咋,因為之前我個SIZE同BOOTS都冇貨呀!!!!但LAST DAY竟然翻貨仲要係我呢個SIZE喎!!!真係骨骨骨.....
淺啡色毛毛BOOTS,5蚊英磅真係抵到爆...
D料好挺身O架,而且鞋底有紋又唔薄...
入面既毛都幾厚,著O左好暖...
試著上腳....個桶都幾闊,就算將JEANS既褲管涉晒入去都唔會緊,幾好!!!
SOAP & GLORY FLAKE AWAY & LOCCITANE YLANG YLANG HAND CREAM
左邊係BODY SCRUB,好勁香味不過我會留番夏天先用,而家D STOCKS仲未用晒...
右邊枝HAND CREAM係新出既,YLANG YLANG味我好鐘意O架,我仲未捨得用住,等用埋枝MANE'N TAIL先啦..
P.S. THX KAREN幫我O係PK哥WATCHING之下都買到野!!!YEAH!!!!

沒有留言 :

發佈留言